Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 35 36 37 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Du vet redan att jag röstade på dig.

Men jag måste bara säga: JOHANNA, DET HÄR ÄR AWESOME (OM DU PROTESTERAR SÅ BLIR JAG ARG) OCH DU MÅSTE INSE DET FÖR ATT DET ÄR SÅ OCH DET HÄR BLIR GANSKA KONSTIGT MEN DET ÄR SAAANT!!

1 sep, 2012 21:30

Ginny00
Elev

Avatar


Ni är så fina. ♥
Jag har inte skrivit på evigheters evigheter, men jag är på gång, så att ni vet.

Skrivandet är mer prioriterat än ni tror, men ibland måste jag ta hänsyn till hur jag mår. Ikväll var en av de få gångerna jag lyckades få till ord:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Men jag kan fortfarande inte se något bra i mig själv, och jag kommer alltid ramla tillbaka.Hur mycket någon än peppar mig kommer det aldrig gå bra när jag faller ner i ännu en grop.

Jag har lärt mig att göra mig hemma i groparna så att det ine känns lika hemskt, men jag har inte lärt mig att komma upp.


Jag jämför mitt liv med en grop där det går att göra sig hemmastadd mot sin vilja och få det att kännas bättre, men som det inte går att komma upp ifrån.

1 sep, 2012 22:04

Borttagen

Avatar


Bra att det är på gång.

Klart att du ska ta hänsyn till hur du mår.

Om du faller ner i en grop får du gärna uggla mig.

1 sep, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Du behöver inte känna dig stressad pågrund av oss. Prioritera hur du mår först. Vi älskar din ff! Men ifall du känner att du mår dåligt så finns vi här, vi vill inte att du ska må dåligt. Och jag måste säga att jag uppskattar verkligen den här ff, du måste få veta det.
Kämpa på.
Allt löser sig alltid i slutet och om det inte gjort det så är det inte slutet.
I ♥ båda dina fanfictions

1 sep, 2012 23:19

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Du behöver inte känna dig stressad pågrund av oss. Prioritera hur du mår först. Vi älskar din ff! Men ifall du känner att du mår dåligt så finns vi här, vi vill inte att du ska må dåligt. Och jag måste säga att jag uppskattar verkligen den här ff, du måste få veta det.
Kämpa på.
Allt löser sig alltid i slutet och om det inte gjort det så är det inte slutet.
I ♥ båda dina fanfictions
Håller med om vartenda ord ♥ Och gissa vem jah röstade på?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

2 sep, 2012 10:21

Hermia
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Du behöver inte känna dig stressad pågrund av oss. Prioritera hur du mår först. Vi älskar din ff! Men ifall du känner att du mår dåligt så finns vi här, vi vill inte att du ska må dåligt. Och jag måste säga att jag uppskattar verkligen den här ff, du måste få veta det.
Kämpa på.
Allt löser sig alltid i slutet och om det inte gjort det så är det inte slutet.
I ♥ båda dina fanfictions

Jag kan inte annat än hålla med.
Du är en underbar fanfiction-författare och jag älskar dina ff:s men du måste prioritera hur du själv känner dig.

Once a MADling, always a MADling

2 sep, 2012 10:33

Borttagen

Avatar


ny läsare den är AWESOME

2 sep, 2012 10:34

Tonks_xD
Elev

Avatar


Det där som du skrev i Grythenpuff. Det är inte sant. Du har jättemånga läsare, du har stor chans i tävlingen, och du är bäst ♥ Glöm inte det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

2 sep, 2012 12:12

GinnyForever
Elev

Avatar


Ginny00: Jag försker fortfarande, efter lite me än ett år, göra mig hemmastad i groparna.
Och gissa vad jag röstade på till PM?

2 sep, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


Gissa vem jag röstade på?

2 sep, 2012 18:07

1 2 3 ... 35 36 37 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.