Fototävling
Forum > Kreativitet > Fototävling
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har inte deadlinen redan varit? :o Hon fick lite längre tid eftersom jag inte svarat på om den gilldes 28 maj, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pygmepuffen: Skrivet av Borttagen: Har inte deadlinen redan varit? :o Hon fick lite längre tid eftersom jag inte svarat på om den gilldes Okej, men themarauder då? 28 maj, 2012 19:33 |
|
Optic
Elev |
Poster en bild ikväll, har en förberedd tror jag men har fel dator nu x)
28 maj, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Åh vad fina bilder alla tar =) Kommer resultatet snart?
28 maj, 2012 20:00 |
|
onlyoliviaa
Elev |
28 maj, 2012 21:29 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att bilden är sen. Om jag därför inte längre är med i tävlingen så kan ni ju se det här som ett litet hejdå. ^^
![]() Den här bilden symboliserar drömmar, framtidsplaner och längtan. Den är tagen uppe i eiffeltornet vid en av kikarna där. Det är inte en dröm i sig utan mer längtan och drömmar i sig. Ljuset i änden av tunneln. 29 maj, 2012 07:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att bilden är sen. Om jag därför inte längre är med i tävlingen så kan ni ju se det här som ett litet hejdå. ^^ ![]() Den här bilden symboliserar drömmar, framtidsplaner och längtan. Den är tagen uppe i eiffeltornet vid en av kikarna där. Det är inte en dröm i sig utan mer längtan och drömmar i sig. Ljuset i änden av tunneln. Jätte fin!
29 maj, 2012 07:24 |
|
onlyoliviaa
Elev |
29 maj, 2012 09:10 |
|
Minidjuret
Elev |
När kommer resultatet? ^^
29 maj, 2012 15:07 |
|
Pygmepuffen
Elev |
29 maj, 2012 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen