myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ Jag har gjort det och blir alltid i Gryffindor -.-
speech! 29 jan, 2012 17:37 |
|
kya
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: ^ Jag har gjort det och blir alltid i Gryffindor -.- Ja, jag blir alltid i Gryffindor om jag inte blir i Slytherin! :c Det stämmer inte in alls på mig, så jag gör alltid om testet xD ![]() ![]()
29 jan, 2012 17:39 |
|
Anapneo
Elev |
Jag ser mig själv som Slytherinare, så jag ska välja det c:
jag kom i Ravenclaw vilket är låååångt ifrån mig hahaha. Sedan tog jag om det och blev Gryffindor vilket jag är lite. Men jag är inte modig, skulle det ha varit jag som skulle gå med Harry in i skogen till Aragog skulle jag vägra. ALDRIG I MITT LIV. fy.
29 jan, 2012 17:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av AlvaRawenclaw: ^ Jag har gjort det och blir alltid i Gryffindor -.- Ja, jag blir alltid i Gryffindor om jag inte blir i Slytherin! :c Det stämmer inte in alls på mig, så jag gör alltid om testet xD Precis samma här ! jag är en fegis c; Skrivet av Anapneo: Jag ser mig själv som Slytherinare, så jag ska välja det c: jag kom i Ravenclaw vilket är låååångt ifrån mig hahaha. Sedan tog jag om det och blev Gryffindor vilket jag är lite. Men jag är inte modig, skulle det ha varit jag som skulle gå med Harry in i skogen till Aragog skulle jag vägra. ALDRIG I MITT LIV. fy. Haha... håller med dig om Gryffindor där. Som sagt är jag en fegis. Jag har alltid sett mig själv som en hufflepuffare eller Slytherinare- inte ens Ravenclaw känns riktigt hemma, fast mamma tycker att jag är för smart för mitt eget bästa. speech! 29 jan, 2012 17:43 |
|
kya
Elev |
Jag är jätte super feg xP
Och jag är verkligen en jätte dålig förlorare, jag bara MÅSTE vinna! Och när jag väl har ett mål så ger jag inte upp förns jag har kommit dit och alla säger att jag är ambitiös därför tycker jag att jag passar i Slytherin ![]() ![]()
29 jan, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag hamnar alltid antingen i Ravenclaw eller Slytherin. Hade jag blivit sorterad när jag var 11 så hade jag definitivt hamnat i Ravenclaw. Nu lutar jag faktiskt mer åt Slytherin...
29 jan, 2012 18:27 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag hamnar alltid antingen i Ravenclaw eller Slytherin. Hade jag blivit sorterad när jag var 11 så hade jag definitivt hamnat i Ravenclaw. Nu lutar jag faktiskt mer åt Slytherin... Slytherin är awesome ♥ Dom har Draco. ![]() ![]() ![]()
29 jan, 2012 18:28 |
|
Matizze
Elev |
29 jan, 2012 18:31 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jag blev Slytherin på testet och det stämmer ganska bra på mig. När jag blev medlem här var jag en hufflepuff men inte längre
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 29 jan, 2012 19:31 |
|
kya
Elev |
29 jan, 2012 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen