Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MollyWeasley
Elev |
Jag äter yogurt med flingor och banan i fast konstigt nog gillar jag igentligen inte bananer so jag vet inte varför jag äter det?!
(click and drag)
1 mar, 2011 13:00 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: Jag äter yogurt med flingor och banan i fast konstigt nog gillar jag igentligen inte bananer so jag vet inte varför jag äter det?! För att det är 42 bananbitar. Jag äter på en dumle nu. Lol. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 13:11 |
|
MollyWeasley
Elev |
Nu har jag ätit upp yoghurten och äter på ett äpple för att få bort banan smaken ur munnen!
(click and drag)
1 mar, 2011 14:00 |
|
soratanaka
Elev |
Jag äter bubblizzar igen!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 16:57 |
|
jan
Elev |
1 mar, 2011 17:59 |
|
soratanaka
Elev |
Mammas wok!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 18:02 |
|
jan
Elev |
1 mar, 2011 18:06 |
|
hifi
Elev |
1 mar, 2011 18:33 |
|
soratanaka
Elev |
Gurkskivor ftw.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 1 mar, 2011 18:36 |
|
Grindelwald
Elev |
Korv
1 mar, 2011 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen