Mugglis-träff med Potter-party 2.0!
Forum > Off Topic > Mugglis-träff med Potter-party 2.0!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fråga! Är aktiviteterna kjol-vänliga eller bör man ha byxor på sig? Upprepar min fråga, så Li kanske ser den 24 jan, 2012 09:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Okej... jag tycker verkligen inte om lekar och sånt haha Håller på att boka vandrarhem nu, och när jag fått pengar på onsdag ska jag boka mina tågbiljetter. Ser fram emot att träffa alla ( Yay! Vad roligt att höra 24 jan, 2012 09:50 |
|
Train
Elev |
Denna frågan riktas till Li!
Om ens förälder vill ringa och kolla av med dig, kan man få ditt mobilnummer då? c:
24 jan, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida S: MoonChiild KOMMMMM jag kommer också känna mig forever alone och vilsen och allmänt rädd men då kan vi vara det tillsammans Näh! Du ska faktiskt träffa mig också Förhoppningsvis så kanske jag kan __________________________________________ Pigfarts is real! 24 jan, 2012 17:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fråga! Är aktiviteterna kjol-vänliga eller bör man ha byxor på sig? Upprepar min fråga, så Li kanske ser den Haha tror inte aktiviteterna kommer vara speciellt jobbiga oavsett klädesplagg så vad du känner dig bekväm i! Train ;; Blir glad om jag först och främst blir kontaktad via mail, men om ett mobilnummer absolut behövs så kan jag skicka det without something there is no nothing 24 jan, 2012 17:56 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Woho! Ett steg närmre träffen. sötalillaarasara säger att jag kan bo hos henne. Nu gäller det bara att .:Ellinor_Weasley:. får, att mina föräldrar säger Ja och att vi hittar biljetter
24 jan, 2012 22:01 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fråga! Är aktiviteterna kjol-vänliga eller bör man ha byxor på sig? Upprepar min fråga, så Li kanske ser den Haha tror inte aktiviteterna kommer vara speciellt jobbiga oavsett klädesplagg så vad du känner dig bekväm i! Train ;; Blir glad om jag först och främst blir kontaktad via mail, men om ett mobilnummer absolut behövs så kan jag skicka det Okej, tack för svar! ^^ Men om man kommer dit....kan man få en kram av dig då? c:
24 jan, 2012 22:17 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Train: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fråga! Är aktiviteterna kjol-vänliga eller bör man ha byxor på sig? Upprepar min fråga, så Li kanske ser den Haha tror inte aktiviteterna kommer vara speciellt jobbiga oavsett klädesplagg så vad du känner dig bekväm i! Train ;; Blir glad om jag först och främst blir kontaktad via mail, men om ett mobilnummer absolut behövs så kan jag skicka det Okej, tack för svar! ^^ Men om man kommer dit....kan man få en kram av dig då? c: Haha såklart ;D without something there is no nothing 24 jan, 2012 22:18 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Train: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fråga! Är aktiviteterna kjol-vänliga eller bör man ha byxor på sig? Upprepar min fråga, så Li kanske ser den Haha tror inte aktiviteterna kommer vara speciellt jobbiga oavsett klädesplagg så vad du känner dig bekväm i! Train ;; Blir glad om jag först och främst blir kontaktad via mail, men om ett mobilnummer absolut behövs så kan jag skicka det Okej, tack för svar! ^^ Men om man kommer dit....kan man få en kram av dig då? c: Haha såklart ;D WIHIIIIIIII
25 jan, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Åh, vill också komma!! Men som andra sagt.. kommer vara allmänt forever alone och vara fett blyg. haha :'
25 jan, 2012 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen