(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Så himla jättebäst! Hur bär du dig åt för att skriva så bra? Iaf, förslagen är uppskrivna på min numera ganska långa lista. Men vad tror ni, kan vi inte vara lite snällare mot Matizze än de andra? Hon är ju trots allt värd det, eftersom hon ger oss den här fina ffen. Ja, Matizze kan vi vara snällare mot men N,R&CO slipper inte undan så lätt! Once a MADling, always a MADling 25 jan, 2012 18:15 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Super som vanligt ♥ När kommer mer ?
Ang. CA Jag har precis läst boken "Cirkeln" och där finns det ett tortyr redskap beskrivet. Man typ klämmer fast tungan och vevar. Så att den tänjs ut och till sist går av . En sån skulle kanske inskaffas ??? *Känner att den här tråden tar fram det värsta i mig *
25 jan, 2012 20:10 |
|
LouGreen
Elev |
q3479jtöy745999999w467tb *lägger huvudet på tangentbordet*tybvkjhy67e4624426555l8pgbo447wb 4es7
du skriver så BRAA!!!! 25 jan, 2012 20:24 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Super som vanligt ♥ När kommer mer ? Ang. CA Jag har precis läst boken "Cirkeln" och där finns det ett tortyr redskap beskrivet. Man typ klämmer fast tungan och vevar. Så att den tänjs ut och till sist går av . En sån skulle kanske inskaffas ??? *Känner att den här tråden tar fram det värsta i mig * Nice, det måste vi köpa. Men för vilka pengar? Ska vi sälja biljetter till föreställningarna? Så folk får titta på? *du är inte ensam om att få det värsta i dig framdraget* 25 jan, 2012 20:44 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: RoCO ska definitivt läggas på CAs lista över EI. Fantastiskt kapitel. Verkligen fantastiskt! Fina FK. Men vad är nu EI? Elaka Idioter, tror jag det var... Och det är klart att vi ska vara lite snälla mot Matizze (stavade rätt på andra försöket, wei!) efter som att den här FFn är Så. Otroligt. Bra. Och tungutdragaren låter som en utmärkt idé. Jag blir också lite mordisk av att hänga här. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
25 jan, 2012 20:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: RoCO ska definitivt läggas på CAs lista över EI. Fantastiskt kapitel. Verkligen fantastiskt! Fina FK. Men vad är nu EI? Elaka Idioter, tror jag det var... Och det är klart att vi ska vara lite snälla mot Matizze (stavade rätt på andra försöket, wei!) efter som att den här FFn är Så. Otroligt. Bra. Elaka Idioter, sa du? Det låter ju ganska bra. *skyndar mig att leta efter fler FK till min finfina lista* Måste säga att ju mer jag tänker på det, desto mer gillar jag "tungtänjaren". Fler liknande idéer? Ju fler idéer, desto fler tortyromgångar. Tortyromgång=föreställning ju fler föreställningar, desto fler biljetter att sälja till åskådare Ju fler biljetter, desto mer pengar Ju mer pengar, desto fler tortyrredskap kan vi köpa Och så börjar det om igen. 25 jan, 2012 20:54 |
|
Ginny4ever
Elev |
stackars jess! alltid samma kommentar! men skit i det! superbra!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 jan, 2012 21:38 |
|
Hermia
Elev |
Kan vi inte ta ett par piskor och piska dem blodiga eller hänga dem upp och ner någonstans, som Filch vill göra med eleverna på Hogwarts?
Eller bränna dem på bål? Once a MADling, always a MADling 26 jan, 2012 08:10 |
|
AlexZz
Elev |
I love it ♥
Föressten plåga f** inte Matizze då kommer JAG efter er med mina kompisar och det vill ni inte. >:3 *Viftar hotfullt med pistol* [Och föressten så tror jag ärligt talat inte att Matizze är värd det.] Spoiler: Tryck här för att visa! . .
26 jan, 2012 11:00 |
|
MissFniss
Elev |
26 jan, 2012 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen