Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Inte jag heller faktiskt!
Jag har aldrig varit i England (men jag vill!). Hey there. You come here often? 16 jul, 2014 13:51 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller (men jag vill också.)
Jag har aldrig varit rädd för spindlar. 16 jul, 2014 22:40 |
|
Borttagen
|
Det har jag(fast bara typ en gång, utomlands)
Jag har aldrig gjort en bakåtvolt! 16 jul, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
Nej Jag har aldrig slängt ett glas i väggen. 16 jul, 2014 23:46 |
|
Fairy Tale
Elev |
17 jul, 2014 05:43 |
|
Borttagen
|
Jo, men inte särskilt allvarligt.
Jag har aldrig sett Sherlock. 17 jul, 2014 09:51 |
|
Ithrenniel
Elev |
Inte?? O.o Eller jag menar, jo, det har jag!
Jag har aldrig varit med om att det börjat brinna inomhus ![]()
17 jul, 2014 10:08 |
|
Borttagen
|
Nej(ett ljus eller två har ju brunnit.. Men inte så att huset typ brinner ner, inte)
Jag har aldrig varit i Asien! 17 jul, 2014 17:11 |
|
Anna-chan
Elev |
17 jul, 2014 19:00 |
|
Qlql
Elev |
18 jul, 2014 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen