Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
23 jan, 2013 16:21 |
|
LunaLove<3
Elev |
23 jan, 2013 16:47 |
|
Dream
Elev |
Fysik. Jag ogillar båda starkt, men teknik och jag verkar verkligen inte gå ihop -.- Samma sak med fysik egentligen, fast jag lyckas i alla fall minimalt där.
23 jan, 2013 16:57 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Teknink
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 23 jan, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Pest eller kolera? Får nog ta fysik för det kan vara riktigt intressant emellanåt, men mattebiten dödar mig!
23 jan, 2013 17:42 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Mellanstadiet -En av mina bästa vänner blev just en av mina bästa vänner under mellanstadiet, och hon *host*Voldy0000*host* var, ehhm, busig, på lågstadiet. Finns fler orsaker, kan bara inte sätta ord på dem xP Busig...mer typ, asså jag var som en problem magnet... Typ den där gågen när Marcus nästan dödade mig, då retade jag upp honom med flit...varför vet jag inte:/ The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 23 jan, 2013 22:13 |
|
Starbuck
Elev |
23 jan, 2013 22:15 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Båda ämnena kan ju innebära väldigt mycket och det var längesedan jag läste dem i skolan (jag läste faktiskt teknik i sjuan, vet inte så många andra som gjort det). Men jag har en rätt så teknisk utbildning och jag gillar att tillverka saker och experimentera mig fram tills jag hittar en lösnings som fungerar. Fysik är nog lite för mycket matematik även om man såklart kan jobba med det praktiskt också. Jag säger ändå teknik!
23 jan, 2013 22:21 |
|
reckless
Elev |
Teknik
CharmBlood26477 @ Pottermore 23 jan, 2013 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen