Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dante
Lärare |
Jag såg filmen i helgen utan att ha världens förväntningar på den, men jag måste säga att den verkligen var bra! Skulle lätt kunna se om den.
6 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
1. Tycker ni att Katniss och Peeta är ett fint par? Nja de passar inte ihop tycker jag men men jag kanske ändrar mig...
2. Skulle ni överleva i arenan? Förmodligen inte 3. Vilken bok är bäst? Alla! 4. Är ni nöjda med skådisarna till filmen? Har inte sätt den än men jag gillar inte riktigt han som spelar Peeta... 6 maj, 2012 20:00 |
|
Atlanten
Elev |
6 maj, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Sitter och skrattar över att min karl har döpt sheiten till spungerhelen xD
6 maj, 2012 20:44 |
|
Lunah~
Elev |
what?! nej nej nej nej nej nej nej! Grant Gustin (enligt mig) passar inte som Finnick. Han ser för ung ut och--- D: Nejdå, det där kanske lät lite taskigt :o Men han passar säkert bra som Finnick, men själv tycker jag att Garret Hedlund borde spela honom ^^ i mean, just look at him ♥ ![]()
6 maj, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunah~: what?! nej nej nej nej nej nej nej! Grant Gustin (enligt mig) passar inte som Finnick. Han ser för ung ut och--- D: Nejdå, det där kanske lät lite taskigt :o Men han passar säkert bra som Finnick, men själv tycker jag att Garret Hedlund borde spela honom ^^ i mean, just look at him ♥ Ja, se på honom!! Garett är Finnick i mitt huvud!! 6 maj, 2012 21:24 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: what?! nej nej nej nej nej nej nej! Grant Gustin (enligt mig) passar inte som Finnick. Han ser för ung ut och--- D: Nejdå, det där kanske lät lite taskigt :o Men han passar säkert bra som Finnick, men själv tycker jag att Garret Hedlund borde spela honom ^^ i mean, just look at him ♥ Ja, se på honom!! Garett är Finnick i mitt huvud!! trodde jag var ensam ♥ nej men, jag vet, gahh han är perfekt ♥
6 maj, 2012 21:33 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunah~: what?! nej nej nej nej nej nej nej! Grant Gustin (enligt mig) passar inte som Finnick. Han ser för ung ut och--- D: Nejdå, det där kanske lät lite taskigt :o Men han passar säkert bra som Finnick, men själv tycker jag att Garret Hedlund borde spela honom ^^ i mean, just look at him ♥ Ja, se på honom!! Garett är Finnick i mitt huvud!! trodde jag var ensam ♥ nej men, jag vet, gahh han är perfekt ♥ Håller med er soo much! Garrett FTW! ♥ ![]()
6 maj, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Hehe ni får vänta och se helt enkelt... svårt med den rollen...
6 maj, 2012 21:45 |
|
Ms.Markus
Elev |
6 maj, 2012 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen