Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 18:42 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: Noterat XD Intressesmurfarna hoppar av glädje! *Studs, studs* Jaha. 23 okt, 2011 18:43 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Noterat XD Intressesmurfarna hoppar av glädje! *Studs, studs* Jag såg filmen smurfarna idag. Den var kul. 23 okt, 2011 18:44 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Noterat XD Intressesmurfarna hoppar av glädje! *Studs, studs* Jag såg filmen smurfarna idag. Den var kul. Min kompis lillebror tyckte att den var läskig. Gör inte du det? Jaha. 23 okt, 2011 18:45 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Noterat XD Intressesmurfarna hoppar av glädje! *Studs, studs* Jag såg filmen smurfarna idag. Den var kul. Min kompis lillebror tyckte att den var läskig. Gör inte du det? Jag är 15, så nej det tyckte jag verkligen inte, och nästa vecka ska jag se på Tintin filmen om jag har tur. 23 okt, 2011 18:49 |
|
si_tonks
Elev |
23 okt, 2011 18:49 |
|
leumas
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av linnvendela: Skrivet av ginny_ginny: Noterat XD Intressesmurfarna hoppar av glädje! *Studs, studs* Jag såg filmen smurfarna idag. Den var kul. Min kompis lillebror tyckte att den var läskig. Gör inte du det? Jag är 15, så nej det tyckte jag verkligen inte, och nästa vecka ska jag se på Tintin filmen om jag har tur. Oh, Jag med! 23 okt, 2011 18:51 |
|
Erk10
Elev |
23 okt, 2011 18:51 |
|
linnvendela
Elev |
leumas vän: Jag var ironisk, och jag visste att du var femton...
Tintin! Jag älskar serierna och har även Krabban med guldklorna och Det hemliga vapnet på cd Jaha. 23 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
HEJ
23 okt, 2011 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen