Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
7 okt, 2015 21:53 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag slutar le när Liam har gått ut, och sätter mig ner i en av sofforna istället för att också gå till någon lektion. Jag vill verkligen inte att Liam ska tro att jag är äcklig och bara ligger med alla, jag är inte sån.
![]()
7 okt, 2015 22:02 |
|
Beben
Elev |
7 okt, 2015 22:44 |
|
fakeliampayne
Elev |
8 okt, 2015 10:40 |
|
Beben
Elev |
8 okt, 2015 11:21 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag väntar på att det ska bli lunch, så att jag kan träffa Liam igen, och hoppas på att han ska vara glad då.
![]()
8 okt, 2015 12:09 |
|
Beben
Elev |
8 okt, 2015 13:52 |
|
fakeliampayne
Elev |
8 okt, 2015 19:25 |
|
Beben
Elev |
Jag sitter med Harry under hela, men kan inte sluta tänka på det Louis sa. Jag vill inte att det ska komma ivägen för oss men jag känner mig ändå avundsjuk.
8 okt, 2015 19:58 |
|
fakeliampayne
Elev |
8 okt, 2015 23:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen