Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Teknik.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 jan, 2013 10:49 |
|
Ginny00
Elev |
Fysik c:
23 jan, 2013 14:12 |
|
MissBellatrix
Elev |
Fysik, mer intressant
Hey there. You come here often? 23 jan, 2013 14:26 |
|
Borttagen
|
Fysik!
♥23 jan, 2013 14:28 |
|
Måntass
Elev |
23 jan, 2013 14:29 |
|
Borttagen
|
fysik, eftersom jag inte har något som heter teknik X)
23 jan, 2013 16:03 |
|
ginnyw123
Elev |
23 jan, 2013 16:06 |
|
BlondaHermione
Elev |
Fysik. Varför?
* jag älskar fysik * jag är verkligen inte teknisk av mig * jag har inte något som heter teknik.
23 jan, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
Fysik, för det är intressantare ^-^
23 jan, 2013 16:12 |
|
celina
Elev |
23 jan, 2013 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

♥




Mugglarportalen