UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
FantasyGirl
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Jag har sett typ 2 avsnitt av Paradise Hotel, och jag ser hellre på Supernatural eller Game of Thrones, till skillnad från typ alla mina vänner. SUUUUUUUPPPPPEERRRNATTTUUUURALLLL < 3333 YEESSS Supernatural = Life ♥
19 dec, 2014 16:14 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Jag har sett typ 2 avsnitt av Paradise Hotel, och jag ser hellre på Supernatural eller Game of Thrones, till skillnad från typ alla mina vänner. SUUUUUUUPPPPPEERRRNATTTUUUURALLLL < 3333 YEESSS Supernatural = Life ♥ uhu Tho hhar jag bara hunnit se till mördartomten i s3 -.- Ska typ see mer på jullovet tho 19 dec, 2014 16:16 |
|
FantasyGirl
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Jag har sett typ 2 avsnitt av Paradise Hotel, och jag ser hellre på Supernatural eller Game of Thrones, till skillnad från typ alla mina vänner. SUUUUUUUPPPPPEERRRNATTTUUUURALLLL < 3333 YEESSS Supernatural = Life ♥ uhu Tho hhar jag bara hunnit se till mördartomten i s3 -.- Ska typ see mer på jullovet tho Är på s10. Tycker bäst om de tidiga säsongerna då, men det är ändå bäst
19 dec, 2014 16:20 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Jag har sett typ 2 avsnitt av Paradise Hotel, och jag ser hellre på Supernatural eller Game of Thrones, till skillnad från typ alla mina vänner. SUUUUUUUPPPPPEERRRNATTTUUUURALLLL < 3333 YEESSS Supernatural = Life ♥ uhu Tho hhar jag bara hunnit se till mördartomten i s3 -.- Ska typ see mer på jullovet tho Är på s10. Tycker bäst om de tidiga säsongerna då, men det är ändå bäst :33 keeii~ What do u ship? 19 dec, 2014 16:22 |
|
FantasyGirl
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av FantasyGirl: Jag har sett typ 2 avsnitt av Paradise Hotel, och jag ser hellre på Supernatural eller Game of Thrones, till skillnad från typ alla mina vänner. SUUUUUUUPPPPPEERRRNATTTUUUURALLLL < 3333 YEESSS Supernatural = Life ♥ uhu Tho hhar jag bara hunnit se till mördartomten i s3 -.- Ska typ see mer på jullovet tho Är på s10. Tycker bäst om de tidiga säsongerna då, men det är ändå bäst :33 keeii~ What do u ship? Skickar en uggla ;3
19 dec, 2014 16:23 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Tycker mer om An Abundance of Katherines än Looking for Alaska och Paper Towns??? Har visserligen bara läst An Abundance of Katherines och TFIOS av John, men alltså AAOK måste vara den tråkigaste boken jag läst i hela mitt liv? ![]()
21 dec, 2014 01:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av hyperion: hehe oj jag vet inte varför men jag gillade den iaf jättemycket :3 Skrivet av AlvaRawenclaw: Tycker mer om An Abundance of Katherines än Looking for Alaska och Paper Towns??? Har visserligen bara läst An Abundance of Katherines och TFIOS av John, men alltså AAOK måste vara den tråkigaste boken jag läst i hela mitt liv? speech! 21 dec, 2014 14:12 |
|
Jojo00
Elev |
Jag gillar inte jullåtar. Det är samma låtar som spelas varje år, bara att det är en ny artist som sjunger. Jag blir tokig när jag ska ut på stan för det ända som spelas i affärerna är julmusik. Kom igen, det är inte ens bra musik..
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 21 dec, 2014 15:55 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
21 dec, 2014 16:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JAG GILLAR INTE JULMAT XDD sitter varenda julafton och äter typ en smörgås när min familj äter värsta middagen, gillar verkligen inget av det vi äter
speech! 21 dec, 2014 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen