Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: min lillasyster ser ut som en liten annie cresta. o.o Coolt! Ehe, kolla här Hungerspelen folk! Synd att jag bor så långt bort från Örebro :'( *sigh* Buhu D: Är det du som har ordnat det? Jepp, jag och några kompisar 6 maj, 2012 09:11 |
|
Ronald Weasley
Elev |
EMELESEL: Vad kul! ;D
6 maj, 2012 15:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Jepp 6 maj, 2012 15:54 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jepp Haha X) Åh! Jag skulle jättegärna komma, men som sagt så kan jag inte 6 maj, 2012 16:01 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Jepp Haha X) Åh! Jag skulle jättegärna komma, men som sagt så kan jag inte Varför inte det då? 6 maj, 2012 16:04 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Jepp Haha X) Åh! Jag skulle jättegärna komma, men som sagt så kan jag inte Varför inte det då? Jag bor i Norra Norrlands inland, och jag vet inte alls hur jag ska ta mig dit annat än flyg, och det är tretton mil till närmaste flygplats... 6 maj, 2012 16:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Jepp Haha X) Åh! Jag skulle jättegärna komma, men som sagt så kan jag inte Varför inte det då? Jag bor i Norra Norrlands inland, och jag vet inte alls hur jag ska ta mig dit annat än flyg, och det är tretton mil till närmaste flygplats... Hoppsan ojsan, jag tror jag fattar ditt problem. 6 maj, 2012 16:10 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Jepp Haha X) Åh! Jag skulle jättegärna komma, men som sagt så kan jag inte Varför inte det då? Jag bor i Norra Norrlands inland, och jag vet inte alls hur jag ska ta mig dit annat än flyg, och det är tretton mil till närmaste flygplats... Hoppsan ojsan, jag tror jag fattar ditt problem. Mm... Vid såna tillfällen är det inte kul att bo i småbyar.... 6 maj, 2012 16:21 |
|
Ms.Markus
Elev |
^ Finns det någon separat tråd om det här som man kan diskutera i?
![]()
6 maj, 2012 19:20 |
|
Ginnyy
Elev |
6 maj, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen