Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad ska jag ta mig till? Min data laggar så jag inte kan se glee!
19 nov, 2012 16:06 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... Agree. Det skulle liksom vara fint och så, men man ba wtf??? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 nov, 2012 16:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... SANT AHAHAHAH men han sjunger bra.. 19 nov, 2012 16:24 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... SANT AHAHAHAH men han sjunger bra.. Jo, låten är ju fin och så (även fast jag föredrar när alla Warblers sjunger den), men liksom, minspelet osv och bara nää, pinsamt är vad det är. ![]()
19 nov, 2012 16:56 |
|
EmahS
Elev |
19 nov, 2012 16:59 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av EmahS: det gör jag verkligen. Melissa är galet snygg! men jag kan inte se likheten... haha. Vet inte riktigt vad jag fått för mig, för om jag kollar på vanliga på er så förstår jag inte vad det gör att jag blandar ihop er. Kanske är håret? Haha. ![]()
19 nov, 2012 17:01 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av EmahS: det gör jag verkligen. Melissa är galet snygg! men jag kan inte se likheten... haha. Vet inte riktigt vad jag fått för mig, för om jag kollar på vanliga på er så förstår jag inte vad det gör att jag blandar ihop er. Kanske är håret? Haha. haha kanske. men tack ändå. mycket roligare att man skulle vara lik henne, än Amy Diamond som jag har blivit liknad vid en gång innan
19 nov, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: I vilken episod och säsong är det han sjunger den?Skrivet av Ginny00: Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... SANT AHAHAHAH men han sjunger bra.. Jo, låten är ju fin och så (även fast jag föredrar när alla Warblers sjunger den), men liksom, minspelet osv och bara nää, pinsamt är vad det är. 19 nov, 2012 18:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: I vilken episod och säsong är det han sjunger den? Skrivet av Ginny00: Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... SANT AHAHAHAH men han sjunger bra.. Jo, låten är ju fin och så (även fast jag föredrar när alla Warblers sjunger den), men liksom, minspelet osv och bara nää, pinsamt är vad det är. season 4 episod 4 19 nov, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Oki tack ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: I vilken episod och säsong är det han sjunger den? Skrivet av Ginny00: Skrivet av hyperion: Är det bara jag som tycker att Teenage Dream acoustic framträdandet var så otroligt pinsamt? Kunde liksom inte ens titta på skärmen när det var på för att jag skämdes så. Såg ju ut som att han höll på att skita ner sig eller något... SANT AHAHAHAH men han sjunger bra.. Jo, låten är ju fin och så (även fast jag föredrar när alla Warblers sjunger den), men liksom, minspelet osv och bara nää, pinsamt är vad det är. season 4 episod 4 19 nov, 2012 18:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen