Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Nötkött, fast jag gillar inte nötter... Get it? xD
Hey there. You come here often? 22 jan, 2013 18:02 |
|
Dream
Elev |
Nötkött. Det suger att köttet förstör miljön ( okej, inte för att annat kött inte påverkar miljöförstöringen, men detta är ett större hot), för det är så sjukt gott. :c
22 jan, 2013 18:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-23 kl. 17:01
|
|
Kintsugi
Prefekt |
qoursfärs
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jan, 2013 18:05 |
|
Starbuck
Elev |
22 jan, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
Nötkött. Inget stort fan av gris.
22 jan, 2013 20:25 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Nötkött, gris bara på festliga tillfällen.
"Hm, you must be a Weasley" 22 jan, 2013 20:28 |
|
Disenchanted
Elev |
22 jan, 2013 20:41 |
|
themarauder
Lärare |
NÖTKÖTT ♥
Men kallmarinerd fläskfilé och bacon är gott trots att det är fläsk! =) - just like themarauder 22 jan, 2013 21:16 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag älskar båda, men om jag måste välja blir det faktiskt fläskkött - bara för BACON! Och falukorv, hehe ... Dessutom är fläskkött något bättre för miljön, och det är ju också att föredra. Men, som många redan påpekat, är det inget enkelt val.
Resultat i frågan "nötkött eller fläskkött?": 18-4 till nötkött! Obs! Ny fråga i första inlägget! 23 jan, 2013 10:44 |
|
Borttagen
|
Jag gillar nog båda lika mycket, fysik och teknik... Jag jag gillar No :3
23 jan, 2013 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen