Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Tjabba guuuuys, help me att komma på ett bra username till Hogwarts Extreme, pleasiplease? Skulle vara jääättesnällt!
Lite tips/inspiration: Jag heter Denise Älskar Hp, musik, dans, sång, att shoppa, tvprogrammen a gurls wurld, the simpsons, family guy, americas next top model m.f., att spela tv-spel, att resa och myyycket mer Humm...sen kommer jag inte på något mer som skulle kunna hjälpa er på traven, eheh. Edit: Det här är väl någon slags...chattråd, eller? owo' ![]()
23 okt, 2011 00:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 00:43
|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Tjabba guuuuys, help me att komma på ett bra username till Hogwarts Extreme, pleasiplease? Skulle vara jääättesnällt! Lite tips/inspiration: Jag heter Denise Älskar Hp, musik, dans, sång, att shoppa, tvprogrammen a gurls wurld, the simpsons, family guy, americas next top model m.f., att spela tv-spel, att resa och myyycket mer Humm...sen kommer jag inte på något mer som skulle kunna hjälpa er på traven, eheh. Kan du inte heta Tomato?? Haha, nae, jag bara skojjade! Jag har sämst humor nu, så jag ska sova! GODNATT!♥ Jaha. 23 okt, 2011 00:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Meheh x3 Godnatt ♥ Lika bra om jag går och lägger mig förresten också, är skittrött, fast ni nattugglor som fortfarande är uppe får ju väldigt gärna tipsa medan jag sover? owo'
![]()
23 okt, 2011 00:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Tjabba guuuuys, help me att komma på ett bra username till Hogwarts Extreme, pleasiplease? Skulle vara jääättesnällt! Lite tips/inspiration: Jag heter Denise Älskar Hp, musik, dans, sång, att shoppa, tvprogrammen a gurls wurld, the simpsons, family guy, americas next top model m.f., att spela tv-spel, att resa och myyycket mer Humm...sen kommer jag inte på något mer som skulle kunna hjälpa er på traven, eheh. Edit: Det här är väl någon slags...chattråd, eller? owo' "Stewie Kedavra" wahahahaha, vad låg klass av humor jag har XD 23 okt, 2011 00:45 |
|
Borttagen
|
Ehh lite mer hjälp behöver jag, vad skulle du typ kunna heta?
23 okt, 2011 00:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 02:12 |
|
Borttagen
|
Godnatt alla mugglisar!
23 okt, 2011 02:26 |
|
Borttagen
|
Godnatt!
23 okt, 2011 02:35 |
|
Anapneo
Elev |
23 okt, 2011 02:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 02:48 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen