Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trudor
Elev |
Honey is sweet, but friendship is sweeter.
~ Winnie the Pooh Once a gryff, always a gryff. 22 aug, 2012 17:01 |
|
madeleinegranger
Elev |
22 aug, 2012 18:43 |
|
Gosseflikka
Elev |
"one day i caught myself smiling for no reason, but then i realized i was thinking of you"
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 22 aug, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra sätt som inte fungerar.
~Albert Einstein 22 aug, 2012 19:24 |
|
Pixie
Elev |
22 aug, 2012 19:27 |
|
Ida S
Lärare |
"Moriarty is a free elf."
"we live together, and harry does all the cooking." 22 aug, 2012 19:43 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
''EBBA JAG LÅNAR EN SAK AV DIG!'' - William Spetz
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 aug, 2012 19:54 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av mrfufnek: "Men, William, får jag fråga dig en sak?" "Ehh, ja" "Springer du med armen?" "Nee, men.." "Springer du med din arm William, för om du gör det så är det bäst att jag ringer Mister Guinness på en gång!" "Men!?" "BARN! WILLIAM VILL VISA 60 METER MED HÖGERARMEN!" - William Spetz. HAHA jag dör alltså, så jävla bra... Här kommer ett till: "MEN JUSTIN, SLÄPP DÅ FÖR FAAN! STAMMARJÄVEL! Du har ingen aning hur många gånger jag hör detta om dagen! HAHAHA!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 aug, 2012 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
24 aug, 2012 20:32 |
|
themarauder
Lärare |
".. och säg jag är en delfin" - min lärare
Haha, det var väldigt roligt om man var där! =) - just like themarauder 24 aug, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen