Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Njae, inte mobbad precis, men väldigt utsatt
Jag har aldrig gillat godis till 100 %. 25 maj, 2014 18:34 |
|
Alvenia
Elev |
Nej
Jag har aldrig lyssnat på 1D med vilje 25 maj, 2014 18:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
Jag har aldrig hatat HP, inte ens innan jag läste det. 25 maj, 2014 18:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
Nej, innan jag läste HP var jag väldigt nyfiken på vad det var för något ^^
Jag har aldrig varit vegan ![]()
25 maj, 2014 18:53 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller, hur kan man klara sig utan den fantastiska mjölken?
Jag har aldrig haft scenskräck (undantaget en enda gång) 25 maj, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Jo Jag har aldrig gjort en teater tillsammans med 30 andra. 25 maj, 2014 19:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Nej, inte någon allvarlig scenskräck, men nervös och rädd har jag varit ett par gånger ^^'
Jag har aldrig ägt ett par inlines ![]()
25 maj, 2014 19:02 |
|
potterflicka
Elev |
Inte jag heller, men min bror har ^^
Jag har aldrig buss utan någon familjemedlem/vän/bekant. 25 maj, 2014 19:40 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen