Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
22 jan, 2013 12:40 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Seriööst, vilken fråga! Det är nästan omöjligt att välja...jag älskar hamburgare, köttbullar och julskinka och "vanlig" skinka också. Nä, det går typ inte. Men kanske nötkött ändå..Huh, vilken svår fråga.
22 jan, 2013 12:54 |
|
baramin
Elev |
Haha nej vet inte. Nötkött.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jan, 2013 13:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: KATT eftersom katter är awesome. Skrivet av LolFeelings: KATT eftersom katter är awesome. Skrivet av LolFeelings: KattKATT eftersom katter är awesome. 22 jan, 2013 13:35 |
|
BlondaHermione
Elev |
22 jan, 2013 14:20 |
|
stellaa
Elev |
22 jan, 2013 15:11 |
|
Ginny00
Elev |
Nötkött!
22 jan, 2013 15:37 |
|
RowenaR
Elev |
Nötkött, det är mycket godare än fläskkött(enligt mig), fast jag ÄLSKAR bacon
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
22 jan, 2013 16:13 |
|
Shelinda
Elev |
Nötkött! Fläskkött äts mest här hemma eftersom det är billigare. Är väl lite trött på det kanske
22 jan, 2013 16:14 |
|
Conflate
Elev |
22 jan, 2013 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen