@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hittar inga kaniner, haha xd elr jo, 1, men inte fler xd Jag har också bara hittat en, en rosa. Vad var din för färg? Tror den var gul, haha 4 apr, 2012 10:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hittar inga kaniner, haha xd elr jo, 1, men inte fler xd Jag har också bara hittat en, en rosa. Vad var din för färg? Tror den var gul, haha Okej XD Lycka till med kanin jakten 4 apr, 2012 10:19 |
|
Weasley
Elev |
komsi komsi kaniner...
AAaa har inte hittat någon än! 4 apr, 2012 10:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Hittar inga kaniner, haha xd elr jo, 1, men inte fler xd Jag har också bara hittat en, en rosa. Vad var din för färg? Tror den var gul, haha Okej XD Lycka till med kanin jakten Desamma! C: 4 apr, 2012 10:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Men du kommer säkert att hitta en snart 4 apr, 2012 10:20 |
|
Weasley
Elev |
4 apr, 2012 10:25 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
4 apr, 2012 10:27 |
|
baramin
Elev |
Firar ett A på en engelskuppsats om The Fault in Our Stars, bölar över ett B på något muntligt shit. Okej, jag vet att B är toppen, fantastiskt gjort och allt, men engelska är det enda ämnet jag känner mig riktigt bra på och har höga krav för. Alla andra ämnen får gå åt hur mycket helvete de vill(...till en viss gräns, kanske) men engelska ska jag fan ha A i punkt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 apr, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
IDAG FYLLER WILLIAM M. SPÄÄÄTZ 16 ÅR! ♥
4 apr, 2012 10:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: leumas vän, egentligen är det här mer av en utskällning än en komplimang. Du är som en irriterande storebror som retas och är grym samtidigt. Du skrämmer vettet av mig ibland, och du är konstig. (men konstig är en positiv sak, visst?) Mannen, du har coola argument och är minsann underlig. Ett härligt sällskap. Undrar hur jag kan ha klarat mig så länge? ;P Glad att jag håller måttet WTF?! Varför?? Bara för att jag är en stolt stockholmare eller bara för att du har en dålig smak på tv program? .____. 4 apr, 2012 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen