Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3553 3554 3555 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Hittar inga kaniner, haha xd
elr jo, 1, men inte fler xd

Jag har också bara hittat en, en rosa.
Vad var din för färg?

Tror den var gul, haha

4 apr, 2012 10:18

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Hittar inga kaniner, haha xd
elr jo, 1, men inte fler xd

Jag har också bara hittat en, en rosa.
Vad var din för färg?

Tror den var gul, haha

Okej XD
Lycka till med kanin jakten

4 apr, 2012 10:19

Weasley
Elev

Avatar


komsi komsi kaniner...
AAaa har inte hittat någon än!

4 apr, 2012 10:19

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Hittar inga kaniner, haha xd
elr jo, 1, men inte fler xd

Jag har också bara hittat en, en rosa.
Vad var din för färg?

Tror den var gul, haha

Okej XD
Lycka till med kanin jakten

Desamma! C:

4 apr, 2012 10:20

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Weasley:
komsi komsi kaniner...
AAaa har inte hittat någon än!

Men du kommer säkert att hitta en snart

4 apr, 2012 10:20

Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Weasley:
komsi komsi kaniner...
AAaa har inte hittat någon än!

Men du kommer säkert att hitta en snart

Ja, hoppas det!

4 apr, 2012 10:25

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


detta är mitt 2012:e inlägg 8DDDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

4 apr, 2012 10:27

baramin
Elev

Avatar


Firar ett A på en engelskuppsats om The Fault in Our Stars, bölar över ett B på något muntligt shit. Okej, jag vet att B är toppen, fantastiskt gjort och allt, men engelska är det enda ämnet jag känner mig riktigt bra på och har höga krav för. Alla andra ämnen får gå åt hur mycket helvete de vill(...till en viss gräns, kanske) men engelska ska jag fan ha A i punkt.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

4 apr, 2012 10:33

Borttagen

Avatar


IDAG FYLLER WILLIAM M. SPÄÄÄTZ 16 ÅR! ♥

4 apr, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av leumas vän:
leumas vän, egentligen är det här mer av en utskällning än en komplimang. Du är som en irriterande storebror som retas och är grym samtidigt. Du skrämmer vettet av mig ibland, och du är konstig. (men konstig är en positiv sak, visst?) Mannen, du har coola argument och är minsann underlig. Ett härligt sällskap. Undrar hur jag kan ha klarat mig så länge? ;P

Glad att jag håller måttet Förresten så gör sättet du beskrev mig på att tänka på BB Rodney X'D Jobbig som f*n men man vill alltid veta vad jag har för mig härnäst.

WTF?! Varför?? Bara för att jag är en stolt stockholmare eller bara för att du har en dålig smak på tv program? .____.

4 apr, 2012 10:54

1 2 3 ... 3553 3554 3555 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.