Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3551 3552 3553 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Man vet att man börjar bli trött när man inte kan komma ihåg namnet på karaktären man skriver om.. *gäsp*

3 apr, 2012 23:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
avifors Aw, tack. :3 (Fel tråd kanske? ;D)

Omg fuuuuuuuuuuuuu märkte inte !!


>8D

NEVER! Jag kommer alltid påminna dig om detta.

4 apr, 2012 00:00

Mahogany
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mahogany Jag har ett par saker att säg a till dig.
-Jag älskar ditt namn.
-Jag är så avis på dig.
-Jag älskar ditt namn.
-GE MIG DITT NAMN!
Men annars också hade jag tänkt säga HEJ och du är en riktigt skön prick som var rolig och trevlig att prata med. Hoppas att få se mer av dig!
Du kommer inte få det

No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails.

4 apr, 2012 01:53

leumas vän
Elev

Avatar


leumas vän, egentligen är det här mer av en utskällning än en komplimang. Du är som en irriterande storebror som retas och är grym samtidigt. Du skrämmer vettet av mig ibland, och du är konstig. (men konstig är en positiv sak, visst?) Mannen, du har coola argument och är minsann underlig. Ett härligt sällskap. Undrar hur jag kan ha klarat mig så länge? ;P

Glad att jag håller måttet Förresten så gör sättet du beskrev mig på att tänka på BB Rodney X'D Jobbig som f*n men man vill alltid veta vad jag har för mig härnäst.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

4 apr, 2012 07:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av si_tonks:
Skrivet av Borttagen:
Jag tränar gymnastik. Vi har ett tumblinggolv. Till det är det massa galler. Det finns femton galler. Jag och min kompis bar tolv idag. De är inte jättelätta heller. Mina armar är döda xD


Var ni två personer och bar 12 sammanlagt? Geez...

Ja, det tig fyra minuter. Vi sprang som fan xD

Nu har jag det... Som fan. :c

Räkna med att ha träningsverk imorgon, HAHA x)

4 apr, 2012 07:31

Borttagen

Avatar


Vart är alla små fina kaniner???

4 apr, 2012 09:02

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vart är alla små fina kaniner???

Jag är en kanin

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

4 apr, 2012 09:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Vart är alla små fina kaniner???

Jag är en kanin

Öhm... coolt

4 apr, 2012 09:13

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Vart är alla små fina kaniner???

Jag är en kanin

Öhm... coolt

Jaha så det var inte mugglis kaniner du sökte? :c
Var det choklad kaniner?:o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

4 apr, 2012 09:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mine:
Skrivet av Borttagen:
Vart är alla små fina kaniner???

Jag är en kanin

Öhm... coolt

Jaha så det var inte mugglis kaniner du sökte? :c
Var det choklad kaniner?:o

Både och! 8D

4 apr, 2012 09:16

1 2 3 ... 3551 3552 3553 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.