Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 3550 3551 3552 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Har ont i huvudet, men orkar inte gå ner och ta alvedon.. :c


Naw, en kopp te brukar hjälpa det med, och det är sjukt mycket godare än en alvedon

Tack för tipset, men jag gillar tyvärr inte te. ^^
Aja, får väl tvinga mig att svälja en huvudvärkstablett då.. :c (Jag har svårt för att svälja sånna)

3 apr, 2012 21:59

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Borttagen:
Har ont i huvudet, men orkar inte gå ner och ta alvedon.. :c


Naw, en kopp te brukar hjälpa det med, och det är sjukt mycket godare än en alvedon

Tack för tipset, men jag gillar tyvärr inte te. ^^
Aja, får väl tvinga mig att svälja en huvudvärkstablett då.. :c (Jag har svårt för att svälja sånna)


Men vad synd, te som är så gott :3 Men de allra flesta varma drycker brukar faktiskt hjälpa :3
Usch ja, jag hatar också att svälja de där små inbittska sakerna -.-

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

3 apr, 2012 22:02

Borttagen

Avatar

+2


Känns som att det var ett bra tag sen jag gav ifrån mig några komplimanger, så jag tycker att ni ska ni stråla :]

leumas vän, egentligen är det här mer av en utskällning än en komplimang. Du är som en irriterande storebror som retas och är grym samtidigt. Du skrämmer vettet av mig ibland, och du är konstig. (men konstig är en positiv sak, visst?) Mannen, du har coola argument och är minsann underlig. Ett härligt sällskap. Undrar hur jag kan ha klarat mig så länge? ;P

Optic Jag har bestämt mig för att stanna med den här profilbilden och signaturen för ett tag, så du kan lugna ner dig! Alltid lika härligt att höra från dig. Du är som min egna lilla nyhetsreporter, vilket är bra, eftersom jag inte alls är allmänbildad eller ofta uppdaterad på samhället. Du är rolig att umgås med också, även fast du fuskar på fot leken.. Fast teamwork! Woho! ... Bara så att du vet. Jag är fortfarande rätt så bitter att du är längre än mig.

JoLizz Fanny, helt ärligt har jag sjukt mycket att säga. Men inte mycket kommer ut. Alla adjektiv är som bortblåsta. Jag kan säga så här: Känner mig grymt stolt över mig själv att jag hittat dig här ute i det stora internätet (oo, see what I did there?!) Jag tycker du är hur epic som helst, rolig, vacker, smart och jätte uppmuntrande. I'm here for you broh. Peace out and dont forget to be awesome. Over and out.

Pumpkin99 Hej fina Linn. Eller ska jag säga Prim? ;' Du är så snäll och söt mot mig, jag tror jag snart svimmar av! Snälla tveka aldrig om att skicka en uggla till mig, det kan handla om vad som helst! Jag bryr mig och jag tycker det är super trevligt och mysigt när du hör av dig! Härligt att träffa dig också förresten! Kram på dig

Mahogany Jag har ett par saker att säg a till dig.
-Jag älskar ditt namn.
-Jag är så avis på dig.
-Jag älskar ditt namn.
-GE MIG DITT NAMN!
Men annars också hade jag tänkt säga HEJ och du är en riktigt skön prick som var rolig och trevlig att prata med. Hoppas att få se mer av dig!

Erica Potter och ditt fina skrivande. Din fanfiction är grym, just sayin. Glad att jag skickade iväg mitt lilla peppmeddelande till dig. Jag har funderat på att kanske bli din personliga coach. Fast du vet, det kostar. Till exempel vill jag att din huvudkaraktär ska byta namn till avifors, du ska byta till elevhemmet Slytherin och sen vill jag ha alla dina chokladkort.. host host Haha nej men vi borde prata mer! You rock.

Ellie Lovegood Tre ord: Bring me food.
I love you.

LilyLunaPotter Min käraste sångfågel. You blew me away när du länkade den där videon för så många veckor (månader?!) sen. Du är en sån energirisk människa, precis som jag, därför är vi typ som systrar. Det är i alla fall så jag ser det! Ser fram emot att få träffa dig igen. Fortsätt sjung och stå upp rakt och le! Dagen är ung och du har underbart folk runt om dig. Du förtjänar inget förutom det bästa xxx

Ida S Tänkte rust rimma Ida på ärta.. Förstår verkligen inte vad som föregår i min hjärna just nu. Bare with me! Vi är ju ett team. Du ska ju fixa in mig som professor, visst? Nej men grattis igen till lärarjobbet! Passar dig strålande. Kan se dig stå där längst fram vid tavlan och varje gång någon svarar rätt på en svår fråga kastar du ut karameller till eleverna :] Du är minsann en underlig, underbar människa. Strålande. Plus, vi delar något vackert. Dramione ftw! Damn, jag vill välla på dig massa adjektiv, men jag känner att jag borde sluta nu. Kram på dig!
Ps. i am always yours /din hemliga beundrare från vår romeo och julia historia.

si_tonks Har en sak att säga till dig. Nej, två. För det första, grattis!!!
Fööör det andra: -Klicka här- Åh minnen xD Jag diggar dig b0! Skönaste människan absolut.

LeeGordan Jag måste bara säga att jag uppskattar dig för din ambition för Slytherin. Alltid lika härlig att se. Plus, jag blir en aning stolt över att du har lyckats få tag på Snapple. Nu får vi ta steget vidare så att du får smaka på dom alla andra smakerna Snape har att bjuda på! In other news: You are awesome, dont ever forget that.

KossanBerta Älskar våra diskussioner! Även fast förra tog du steget för långt och hotade mig med ägg... Passa dig! *zombie walk towards you while hissing ''baconinlindad mumie, im coming to get you...''*

-TILL ALLA SOM LÄSER DET HÄR-
Kolla in den här tumblrn! Den är galen.
StorFetLänkSomJagHoppasDuKlickarPåEftersomDetSkulleGöraDigEnLycklig
MänniskaHärPåJorden.


Till dig som inte fanns med på listan, glöm inte: I love you :] <'3

3 apr, 2012 22:02

Borttagen

Avatar


3 apr, 2012 22:07

si_tonks
Elev

Avatar


avifors: HAHA, jag älskar dig ^^ ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1x89u2uzb1r4wpxjo1_250.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

3 apr, 2012 22:45

Li
Biträdande rektor

Avatar


JUST NU SUGER VÄRLDEN OK.

without something there is no nothing

3 apr, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


avifors Aw, tack. :3 (Fel tråd kanske? ;D)

3 apr, 2012 23:01

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
JUST NU SUGER VÄRLDEN OK.


Låt världen få suga en liten stund. Men bara en liten stund, res sedan och ta tag i det som gör att världen suger. Den kommer inte suga för evigt. Men ikväll kan den väl få göra det? Om det inte blir som man vill så får man deppa ett litet tag, det är bara bra.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

3 apr, 2012 23:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
avifors Aw, tack. :3 (Fel tråd kanske? ;D)

Omg fuuuuuuuuuuuuu märkte inte !!

3 apr, 2012 23:04

LilyLunaPotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Känns som att det var ett bra tag sen jag gav ifrån mig några komplimanger, så jag tycker att ni ska ni stråla :]

leumas vän, egentligen är det här mer av en utskällning än en komplimang. Du är som en irriterande storebror som retas och är grym samtidigt. Du skrämmer vettet av mig ibland, och du är konstig. (men konstig är en positiv sak, visst?) Mannen, du har coola argument och är minsann underlig. Ett härligt sällskap. Undrar hur jag kan ha klarat mig så länge? ;P

Optic Jag har bestämt mig för att stanna med den här profilbilden och signaturen för ett tag, så du kan lugna ner dig! Alltid lika härligt att höra från dig. Du är som min egna lilla nyhetsreporter, vilket är bra, eftersom jag inte alls är allmänbildad eller ofta uppdaterad på samhället. Du är rolig att umgås med också, även fast du fuskar på fot leken.. Fast teamwork! Woho! ... Bara så att du vet. Jag är fortfarande rätt så bitter att du är längre än mig.

JoLizz Fanny, helt ärligt har jag sjukt mycket att säga. Men inte mycket kommer ut. Alla adjektiv är som bortblåsta. Jag kan säga så här: Känner mig grymt stolt över mig själv att jag hittat dig här ute i det stora internätet (oo, see what I did there?!) Jag tycker du är hur epic som helst, rolig, vacker, smart och jätte uppmuntrande. I'm here for you broh. Peace out and dont forget to be awesome. Over and out.

Pumpkin99 Hej fina Linn. Eller ska jag säga Prim? ;' Du är så snäll och söt mot mig, jag tror jag snart svimmar av! Snälla tveka aldrig om att skicka en uggla till mig, det kan handla om vad som helst! Jag bryr mig och jag tycker det är super trevligt och mysigt när du hör av dig! Härligt att träffa dig också förresten! Kram på dig

Mahogany Jag har ett par saker att säg a till dig.
-Jag älskar ditt namn.
-Jag är så avis på dig.
-Jag älskar ditt namn.
-GE MIG DITT NAMN!
Men annars också hade jag tänkt säga HEJ och du är en riktigt skön prick som var rolig och trevlig att prata med. Hoppas att få se mer av dig!

Erica Potter och ditt fina skrivande. Din fanfiction är grym, just sayin. Glad att jag skickade iväg mitt lilla peppmeddelande till dig. Jag har funderat på att kanske bli din personliga coach. Fast du vet, det kostar. Till exempel vill jag att din huvudkaraktär ska byta namn till avifors, du ska byta till elevhemmet Slytherin och sen vill jag ha alla dina chokladkort.. host host Haha nej men vi borde prata mer! You rock.

Ellie Lovegood Tre ord: Bring me food.
I love you.

LilyLunaPotter Min käraste sångfågel. You blew me away när du länkade den där videon för så många veckor (månader?!) sen. Du är en sån energirisk människa, precis som jag, därför är vi typ som systrar. Det är i alla fall så jag ser det! Ser fram emot att få träffa dig igen. Fortsätt sjung och stå upp rakt och le! Dagen är ung och du har underbart folk runt om dig. Du förtjänar inget förutom det bästa xxx

Ida S Tänkte rust rimma Ida på ärta.. Förstår verkligen inte vad som föregår i min hjärna just nu. Bare with me! Vi är ju ett team. Du ska ju fixa in mig som professor, visst? Nej men grattis igen till lärarjobbet! Passar dig strålande. Kan se dig stå där längst fram vid tavlan och varje gång någon svarar rätt på en svår fråga kastar du ut karameller till eleverna :] Du är minsann en underlig, underbar människa. Strålande. Plus, vi delar något vackert. Dramione ftw! Damn, jag vill välla på dig massa adjektiv, men jag känner att jag borde sluta nu. Kram på dig!
Ps. i am always yours /din hemliga beundrare från vår romeo och julia historia.

si_tonks Har en sak att säga till dig. Nej, två. För det första, grattis!!!
Fööör det andra: -Klicka här- Åh minnen xD Jag diggar dig b0! Skönaste människan absolut.

LeeGordan Jag måste bara säga att jag uppskattar dig för din ambition för Slytherin. Alltid lika härlig att se. Plus, jag blir en aning stolt över att du har lyckats få tag på Snapple. Nu får vi ta steget vidare så att du får smaka på dom alla andra smakerna Snape har att bjuda på! In other news: You are awesome, dont ever forget that.

KossanBerta Älskar våra diskussioner! Även fast förra tog du steget för långt och hotade mig med ägg... Passa dig! *zombie walk towards you while hissing ''baconinlindad mumie, im coming to get you...''*

-TILL ALLA SOM LÄSER DET HÄR-
Kolla in den här tumblrn! Den är galen.
StorFetLänkSomJagHoppasDuKlickarPåEftersomDetSkulleGöraDigEnLycklig
MänniskaHärPåJorden.


Till dig som inte fanns med på listan, glöm inte: I love you :] <'3




ÅH AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. Just want tooo...i dont know. JAG ÄLSKAR DIG, AVI ♥


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fchzgifs.files.wordpress.com%2F2011%2F08%2Ffunny-gifs-awkward-emotional-moment.gif%3Fw%3D590

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2Fzogvly.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5t3hytd411qcggyvo3_250.gif

3 apr, 2012 23:14

1 2 3 ... 3550 3551 3552 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.