@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Programmet har fortfarande inte laddat kvar ._. Fuck. Ska den behöva stå på under hela natten heller? Apparently.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Varför får jag alltid uppmärksamhet av de jag igentligen inte bryr mig om, men aldrig av den personen jag verkligen tycker om?
3 apr, 2012 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Efter påsklovet någon dag i engelskan ska vi göra egna musikvideor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag gråter, men det är okej, det går snart över. Ska dricka te och låta Harry trösta mig. Godnatt!
3 apr, 2012 21:52 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gråter, men det är okej, det går snart över. Ska dricka te och låta Harry trösta mig. Godnatt! Varför gråter du?:I 3 apr, 2012 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Många av mina vänner är online
Men nu ska jag gå och lägga mig. See ya. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag gråter, men det är okej, det går snart över. Ska dricka te och låta Harry trösta mig. Godnatt! Varför gråter du?:I Det har hänt en grej, men det är fixat, det är bara lite eftergråt Men inget som inte Harry kan bota! 3 apr, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Har ont i huvudet, men orkar inte gå ner och ta alvedon.. :c
3 apr, 2012 21:54 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag gråter, men det är okej, det går snart över. Ska dricka te och låta Harry trösta mig. Godnatt! Varför gråter du?:I Det har hänt en grej, men det är fixat, det är bara lite eftergråt Men inget som inte Harry kan bota! Ah okeej tur att det löste sig 3 apr, 2012 21:55 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ont i huvudet, men orkar inte gå ner och ta alvedon.. :c Naw, en kopp te brukar hjälpa det med, och det är sjukt mycket godare än en alvedon Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 3 apr, 2012 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen