Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Somnium: Hellu :3 Sitter i mitt lilla hus inne i skogen och då och då låter det som att det är något som går på mitt tak. Konstig som jag är har jag tankar på att en råttarmé ska komma instörtandes och bita ihjäl mig. Q.Q Ja, jag hatar råttor, no comment. :c Jag lovar, råttorna kommer inte att bita ihjäl dig!♥ Jaha. 22 okt, 2011 23:46 |
|
Tonkss
Elev |
22 okt, 2011 23:50 |
|
Anapneo
Elev |
Hej! Jag tittar in här en snabbis
what i've been up to: sett filmen "låt den rätte komma in" men min vän, hon ville att jag skulle se den (jag gillar verkligen inte svenska filmer, haha) men den var faktiskt okej! Jag har även ätit godis och druckit trocadero
22 okt, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
Så nu drar jag mig för natten, ha det bra!
23 okt, 2011 00:00 |
|
Anapneo
Elev |
23 okt, 2011 00:06 |
|
linnvendela
Elev |
Godnatt alla underbara mugglisar! Ikväll är ni särkilt underbara för jag har blivit Master of Death!
Jaha. 23 okt, 2011 00:06 |
|
Maharajah
Elev |
Känner att mellan varje besök i den här tråden så tar det rätt lång tid för mig, jag hinner aldrig med haha!
23 okt, 2011 00:08 |
|
leumas vän
Elev |
23 okt, 2011 00:08 |
|
Borttagen
|
Hej kväll/natt-trådisar
Vad händer? 23 okt, 2011 00:25 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej kväll/natt-trådisar Vad händer? Jag dör. Du?O.o Jaha. 23 okt, 2011 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen