Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Oj, nu ringer det in! Inte för att det någonsin ringer in på gymnasiet, men vad som helst för att komma härifrån..!"
- William Spetz 20 aug, 2012 15:05 |
|
leumas vän
Elev |
20 aug, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
''Den som tänker skarpt blir pessimistisk, den som tänker djupt blir optimistisk.''
20 aug, 2012 17:33 |
|
mrfufnek
Elev |
"Men, William, får jag fråga dig en sak?"
"Ehh, ja" "Springer du med armen?" "Nee, men.." "Springer du med din arm William, för om du gör det så är det bäst att jag ringer Mister Guinness på en gång!" "Men!?" "BARN! WILLIAM VILL VISA 60 METER MED HÖGERARMEN!" - William Spetz. HAHA jag dör alltså, så jävla bra... Här kommer ett till: "MEN JUSTIN, SLÄPP DÅ FÖR FAAN! STAMMARJÄVEL! HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 21 aug, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
"We all got friends but we stand alone"
21 aug, 2012 21:50 |
|
leumas vän
Elev |
21 aug, 2012 22:34 |
|
baramin
Elev |
8 out of every 5 people are dumb.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 aug, 2012 22:59 |
|
LittleButterfly
Elev |
22 aug, 2012 00:20 |
|
Ginny!!!!
Elev |
22 aug, 2012 15:56 |
|
Sideswipe
Elev |
22 aug, 2012 16:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen