'Dagens' frågor
Forum > Off Topic > 'Dagens' frågor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Newt's Niffler
Elev |
Dagens låt:ingen särskild
Dagens frisyr: ofixat Dagens smink:inget Dagens klädsel: mjukisbyxor +myströja Dagens händelse: Pappa köpte ny mobil Dagens planer: inga Dagens vill ha: kärlek från E Dagens saknad: E Dagens dricka: te Dagens köp: Pappa köpte mobil Dagens mående: lite piss, lite kärlek, lite arg-på-mig-själv-för-att-jag-inte-sa-något-tidigare känslan 25 nov, 2018 22:05 |
|
potterflicka
Elev |
Dagens låt: Bee Gees - Tragedy
Dagens frisyr: Utsläppt Dagens smink: Ifyllda ögonbryn Dagens klädsel: Svarta byxor och randig tröja Dagens händelse: Fick sluta tidigt :-) Dagens planer: Skola, plugga, städa, slå in present Dagens vill ha: Något sött Dagens saknad: - Dagens dricka: Vatten Dagens köp: - Dagens mående: Bra! 28 nov, 2018 19:14 |
|
Idiz
Elev |
Dagens låt: All I want for christmas is you
Dagens frisyr: Utsläppt halva dagen, hög tofs halva dagen Dagens smink: inget Dagens klädsel: Ljusblå jeans, marinblå tröja Dagens händelse: Pratade med en lärare om mitt ”mående” och fortsatte med världens jobbigaste grupparbete Dagens planer: Sova Dagens vill ha: Jullov Dagens saknad: En person i min klass Dagens dricka: Juice Dagens köp: Inget Dagens mående: Deprimerad, trött och sur ![]()
28 nov, 2018 20:56 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Dagens låt: ingen Dagens frisyr:ofixat Dagens smink:inget Dagens klädsel: favotröja, favobyxor Dagens händelse: E tjatar om L hela tiden (v) Dagens planer: att få E att bli glad Dagens vill ha: E i mitt liv Dagens saknad: E Dagens dricka: Mjölk Dagens köp: inget Dagens mående: piss, svartsjuk elr något tror jag man kan kalla det.. Aghagh 28 nov, 2018 20:59 |
|
c8aina
Elev |
Dagens låt: wen die blumme weien könnten av Nicole.
Dagens frisyr: kort utsläppt hår. Dagens smink: inget Dagens klädsel: två lager myxor en tröja och en hody ovanpå. Dagens händelse: har åkt sridskor med klassen. vi hade lag dag idag. Dagens planer: sova!!!!! Dagens vill ha: något att dricka ska nog hämta det när jag har svarat klart på frågorna. Dagens saknad: ingen Dagens dricka: Festis Dagens köp: inget Dagens mående bra och hjävligt trött efter att ha åkt skridskor i en och en halv timme och spelat pjano i 30 minuter. Expekto Patronum!!! Ni får gärna gå med i min klubb Spotify klubben 29 nov, 2018 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2018-11-29 kl. 20:33
|
|
Idiz
Elev |
Dagens låt: Shallow
Dagens frisyr: Utsläppt Dagens smink: inget Dagens klädsel: Svart långärmad tröja, ljusblåa jeans Dagens händelse: Gjorde klart grupparbetet och va med Nymphie Dagens planer: Sova, duscha och fortsätta på min bullet journal Dagens vill ha: Fredag Dagens saknad: A, N & J Dagens dricka: Vatten Dagens köp: Inget Dagens mående: Helt ok, mådde ganska bra ![]()
29 nov, 2018 20:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Dagens låt: flertal låtar av Tori Amos
Dagens frisyr: två tofsar Dagens smink: rött läppstift, brun ögonskugga och mascara Dagens klädsel: röd kortärmad klänning med svart krage, mormors purpurfärgade jacka/rock Dagens händelse: pratat ut om saker, hade en livestream med en vän Dagens planer: sova typ Dagens vill ha: sanity typ??? & januari Dagens saknad: Samma som vanligt Dagens dricka: lingonjuice Dagens köp: - Dagens mående: ostabilt, som vanligt
3 dec, 2018 21:45 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Dagens låt: ingen än
Dagens frisyr: ofixat som vanligt Dagens smink: inget Dagens klädsel: blå tjocktröja, jeans Dagens händelse: inget än Dagens planer: plugga inför kemiprovet imorgon Dagens vill ha: alla svaren till provet imorgon Dagens saknad: Elin (även om vi ses om 10 min) Dagens dricka: juice Dagens köp: igår köpte jag en halv hamburgare på burger king Dagens mående: trött och piss 5 dec, 2018 07:51 |
|
c8aina
Elev |
Dagens låt: Allein in Grichland av Nicole
Dagens frisyr: utsläppt och börjar faktiskt få riktigt mycket lokkar och skruvar! Så nice för att jag alltid velat ha det det började typ bli så för 1-2 år sedan och jag bara älskar mit hår när det är lockigt! Dagens smink: inget Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och en svart långtröja och en grå tjocktröja ovanpå. Dagens händelse: har vaknat och öppnat mina julkalendrar. har två choklad kalendrar och ja vad ska jag säga en från ika eller så som jag inte tycker var bra i år pga det är lixom ingen god choklad i den det är typ som att den blivit uppvärmd och sen kalnat nä gillar inte den. Medans den andra som är från Chokladbutiken är sååååå hjävla goooood! De är värkligen inte snåla med chokladen! Den är underbar! Dagens planer: att åka och sykla Tandem syckel.( syckel som två syklar på och en styr som sitter längst fram och den andre daär bak trampar och hjälper till.) Dagens vill ha: Choklad de är ju Lördag eller på Tyska som jag börjar prata välldigt mycket för övrikt Samstag. Dagens saknad: ingen Dagens dricka: Warm Choklat! Sorry på svenska då Varm choklad.( alla kanske förstod endå hehe ville bara förtydliga) Dagens köp: inget tror inte det blir något idag. Dagens mående: Ich bin Gut Danke! (Haha i love Tyska språket! ♥) Haha sorry för långt inlägg hehe. Expekto Patronum!!! Ni får gärna gå med i min klubb Spotify klubben 8 dec, 2018 13:41 |
|
molnbär
Elev |
Dagens låt: London Calling - The Clash
Dagens frisyr: otvättad Dagens smink: inget Dagens klädsel: blå jeans, vit t-shirt, grå hoodie Dagens händelse: tar och skippar den här tror jag Dagens planer: äta mat och sen sova Dagens vill ha: mer tid på mig innan betygen sätts Dagens saknad: Ull ♥ Dagens dricka: te utan mjölk i för vi har ingen mjölk hemma Dagens köp: inget Dagens mående: extremt stressad över nästan allt 14 dec, 2018 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen