Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
25 maj, 2014 12:02 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jo... vissa, på något sätt. Även om jag är väldigt rädd >.<
Jag har aldrig firat min födelsedag i skolan ![]()
25 maj, 2014 12:03 |
|
jännii
Elev |
Nej
Jag har aldrig gillar släktingar särskilt mycket. ( beror på vem.. haha. ) after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 25 maj, 2014 16:17 |
|
Emza
Elev |
Jo, älskar min släkt
Jag har aldrig åkt båt Allons-y, Alonso 25 maj, 2014 16:41 |
|
Boba
Elev |
Jo, det har jag - många gånger. c:
Jag har aldrig bytt från en skola till en annan. 25 maj, 2014 16:42 |
|
Emza
Elev |
Nej, bara grundskola till gymnasium
Jag har aldrig plockat blommor Allons-y, Alonso 25 maj, 2014 16:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller, jag skrev i en fakta-om-mig-bok när jag var liten, och det jag avskydde mest var "att säga hejdå"...
Jag har aldrig vågat vara nära en geting. 25 maj, 2014 17:24 |
|
Borttagen
|
Jo. Jag är rädd för dem, men jag springer trots det inte iväg i panik som alla andra gör när de kommer nära cx
Jag har aldrig bränt mig i solen (konstigt, dock, eftersom att jag solar rätt mycket) 25 maj, 2014 17:30 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen