Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' 18 nov, 2012 21:08 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av ailiiin: ♥♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' Jag älskar It's Time och Everybody Wants To Rule The World ♥ owo ![]()
18 nov, 2012 21:10 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: ♥♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' Jag älskar It's Time och Everybody Wants To Rule The World ♥ owo Jaaa gud ja! ♥ Och älskar Misery, den är liksom omg ♥ 18 nov, 2012 21:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av ailiiin: JA! Misery is just awesome! ♥ Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: ♥♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' Jag älskar It's Time och Everybody Wants To Rule The World ♥ owo Jaaa gud ja! ♥ Och älskar Misery, den är liksom omg ♥ Jag gillar också It's Not Right But It's Okay. ![]()
18 nov, 2012 21:19 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: JA! Misery is just awesome! ♥ Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: ♥♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' Jag älskar It's Time och Everybody Wants To Rule The World ♥ owo Jaaa gud ja! ♥ Och älskar Misery, den är liksom omg ♥ Jag gillar också It's Not Right But It's Okay. Jaa, men jag gillar också I Have Nothing.. Men Spoiler: Tryck här för att visa! 18 nov, 2012 21:21 |
|
ikka
Elev |
Some of my emotions in a wonderful swenglish inlägg:
Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 nov, 2012 21:22 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av ikka: Håller med dig! Some of my emotions in a wonderful swenglish inlägg: Spoiler: Tryck här för att visa! Brittany&Santana ♥ Ryder&Marley ♥ Finn&Rachel ♥ Skrivet av ailiiin: Oh gods I cried so much när han sjöng Teenage Dream ♥ Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: JA! Misery is just awesome! ♥ Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: ♥♥♥♥Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: Ja, just sedan trean har jag också slutat gilla honom :c Och karaktären är ju fin, men det är bara det här med Blaine... Skrivet av Ginny!!!!: Vilken awesome lista! ♥ Jaa, asså jag hatar att jag har fått intrycket av att inte gilla Kurt från s01 i några ep.. så ibland blir jag typ sur på honom.. Men älskar honom mer och mer för varje gång jag tittar på s01 & 02 :' Men Blaine, he's just the best ♥ Och Darren är SuperMegaFoxyAwesomeHot ♥ Kurt och Blaine är såååå gulliga i s02 när de är nykära och bara ... OBESKRIVBARA! ♥ I KNOOOOOWWW!!!!!! Min ringsignal är för tillfället en av hans solon X) Jaaaa! ♥ Fast Darren och Chris är bara helt amazingunderbara! Hade Not Alone av Darren som ringsignal för några veckor sen :' Jag älskar It's Time och Everybody Wants To Rule The World ♥ owo Jaaa gud ja! ♥ Och älskar Misery, den är liksom omg ♥ Jag gillar också It's Not Right But It's Okay. Jaa, men jag gillar också I Have Nothing.. Men Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
18 nov, 2012 21:27 |
|
ailiiin
Elev |
Ginny!!!!, jaaa! Asså där såg jag honom som Darren och shit va jag grinade.. klarade typ inte av de ♥
18 nov, 2012 21:35 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av ailiiin: The Break Up... Oh my gods. Jag grät FLODER. Jag har typ aldrig gråtit så mycket. Särskilt när de sjöng The Scientist, mina ögon bara grät och grät och grät.... Ginny!!!!, jaaa! Asså där såg jag honom som Darren och shit va jag grinade.. klarade typ inte av de ♥ ![]()
18 nov, 2012 21:38 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av ailiiin: The Break Up... Oh my gods. Jag grät FLODER. Jag har typ aldrig gråtit så mycket. Särskilt när de sjöng The Scientist, mina ögon bara grät och grät och grät.... Ginny!!!!, jaaa! Asså där såg jag honom som Darren och shit va jag grinade.. klarade typ inte av de ♥ Samma här :'( ville inte ens gå till skolan dagen efter, för jag kollade på de vid 3 på natten och efter de kunde jag inte somna.. aldrig gråtit så mycket tror jag.. Asså jag vart helt död i skolan. 18 nov, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen