Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha xD 21 jan, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
Mjukost är mycket godare än messmör. Jag har aldrig tyckt om messmör xD
21 jan, 2013 18:14 |
|
Papaya
Elev |
Messmör för att det är sjukt gott OCH rätt bra/nyttigt
21 jan, 2013 20:30 |
|
LittleButterfly
Elev |
22 jan, 2013 00:15 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har aldrig varit särskilt förtjust i mjukost, men messmör är riktigt gott, och hör barndomen till.
Resultat i frågan "mjukost eller messmör?": 12-8 till mjukost! Obs! Ny fråga i första inlägget! 22 jan, 2013 08:20 |
|
EmahS
Elev |
22 jan, 2013 08:52 |
|
MizzNina
Elev |
Fläskkött.
Bacon ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 22 jan, 2013 08:59 |
|
Borttagen
|
Det enda sorts kött jag äter nu för tiden är fisk. Men innan jag slutade med rött kött&fågel så gillade jag nötkött bäst.
22 jan, 2013 10:17 |
|
LunaLove<3
Elev |
22 jan, 2013 11:31 |
|
IamAK
Elev |
nötkött. jag äter inte fläskkött överhuvudtaget.
22 jan, 2013 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen