UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =) *revivear tråden* Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15. Jag tror nog faktiskt att det är ditt fel, jag har alltid trott att du varit 15. Eller nu kanske du är äldre då men xD
9 dec, 2014 22:48 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Haha, nej jag är faktiskt 14! :p (Om du undrar varför jag sa 17 så har hon en låt som heter seventeen, men det kanske du visste? Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =) *revivear tråden* Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15. Jag tror nog faktiskt att det är ditt fel, jag har alltid trott att du varit 15. Eller nu kanske du är äldre då men xD 9 dec, 2014 22:49 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha, nej jag är faktiskt 14! :p (Om du undrar varför jag sa 17 så har hon en låt som heter seventeen, men det kanske du visste? Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =) *revivear tråden* Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15. Jag tror nog faktiskt att det är ditt fel, jag har alltid trott att du varit 15. Eller nu kanske du är äldre då men xD Nope, kan inte så mycket om henne faktiskt
9 dec, 2014 22:50 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha, nej jag är faktiskt 14! :p (Om du undrar varför jag sa 17 så har hon en låt som heter seventeen, men det kanske du visste? Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =) *revivear tråden* Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15. Jag tror nog faktiskt att det är ditt fel, jag har alltid trott att du varit 15. Eller nu kanske du är äldre då men xD Nope, kan inte så mycket om henne faktiskt Okidoki, själv är jag ett inbitet fan 9 dec, 2014 22:53 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha, nej jag är faktiskt 14! :p (Om du undrar varför jag sa 17 så har hon en låt som heter seventeen, men det kanske du visste? Skrivet av Hapo: Skrivet av Fairy Tale: Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =) *revivear tråden* Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15. Jag tror nog faktiskt att det är ditt fel, jag har alltid trott att du varit 15. Eller nu kanske du är äldre då men xD Nope, kan inte så mycket om henne faktiskt Okidoki, själv är jag ett inbitet fan När du säger det tänker jag på fästingar xD
9 dec, 2014 22:54 |
|
Hapo
Elev |
Fairy Tale Nämen gud, har aldrig tänkt den tanken hahaha x)
9 dec, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om sagan om ringen filmerna. jag har försökt och försökt och försökt men dom är så långsamma. Försökte läsa en bok också men jag gav upp efter dom första 50 sidorna...(Don't hate me please)
10 dec, 2014 19:21 |
|
Hawke
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker inte om sagan om ringen filmerna. jag har försökt och försökt och försökt men dom är så långsamma. Försökte läsa en bok också men jag gav upp efter dom första 50 sidorna...(Don't hate me please) I FEEL YOU, kunde inte fixa varken filmerna eller böckerna. :< "Give the Maker my regards." - Humorous Hawke 10 dec, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hawke: Skrivet av Borttagen: Jag tycker inte om sagan om ringen filmerna. jag har försökt och försökt och försökt men dom är så långsamma. Försökte läsa en bok också men jag gav upp efter dom första 50 sidorna...(Don't hate me please) I FEEL YOU, kunde inte fixa varken filmerna eller böckerna. :< Im not alone :3 10 dec, 2014 20:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med, har verkligen försökt men sagan om ringen måste vara bland det tråkigaste jag försökt gilla.Jag tycker inte om sagan om ringen filmerna. jag har försökt och försökt och försökt men dom är så långsamma. Försökte läsa en bok också men jag gav upp efter dom första 50 sidorna...(Don't hate me please) speech! 11 dec, 2014 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen