@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ont i baken... o.o Stackare dig 3 apr, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Japp, fast det blir så när man sitter på golvet... x) 3 apr, 2012 21:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Japp, fast det blir så när man sitter på golvet... x) Okej, vill du ha en stol av mig? ;P 3 apr, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Japp, fast det blir så när man sitter på golvet... x) Okej, vill du ha en stol av mig? ;P Haha, gärna! ;P 3 apr, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
På ett disco så drog en kille undan stolen för mig när jag satte mig ner. Hade ont i 2 månader.
Fast det är okej, jag sa att han var ful och att ingen tjej nånsin skulle vilja ha honom 3 apr, 2012 21:22 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tränar gymnastik. Vi har ett tumblinggolv. Till det är det massa galler. Det finns femton galler. Jag och min kompis bar tolv idag. De är inte jättelätta heller. Mina armar är döda xD Var ni två personer och bar 12 sammanlagt? Geez... ![]()
3 apr, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag mådde illa och spydde nästan när jag läste dom sista sidorna i fatta eld. Faan vad bra den är!
3 apr, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag tränar gymnastik. Vi har ett tumblinggolv. Till det är det massa galler. Det finns femton galler. Jag och min kompis bar tolv idag. De är inte jättelätta heller. Mina armar är döda xD Var ni två personer och bar 12 sammanlagt? Geez... Ja, det tig fyra minuter. Vi sprang som fan xD 3 apr, 2012 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till den 12 juni xD ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 21:44 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag tränar gymnastik. Vi har ett tumblinggolv. Till det är det massa galler. Det finns femton galler. Jag och min kompis bar tolv idag. De är inte jättelätta heller. Mina armar är döda xD Var ni två personer och bar 12 sammanlagt? Geez... Ja, det tig fyra minuter. Vi sprang som fan xD Räkna med att ha träningsverk imorgon, HAHA x) ![]()
3 apr, 2012 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen