@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Ajj mim arm gör ont Jag ska ta en till nästa månad och en nästa vår. 3 apr, 2012 14:48 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: ![]() ![]() ![]() ![]() Jag köpte filmen när den kom ut
3 apr, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: ![]() ![]() ![]() ![]() Jag köpte filmen när den kom ut MEN SCHLUTA! Jag är säker på att jag får den när jag fyller år.. 26 dagar kvar, 26 dagar kvar.. </3 3 apr, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj 3 apr, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggleposta eller skypa med mig ?
3 apr, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj Roligt när man förstår. Fast jag förstår verkligen inte varför man ska blanda in alfabetet.. .__. 3 apr, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj Roligt när man förstår. Fast jag förstår verkligen inte varför man ska blanda in alfabetet.. .__. Men du har väl jobbat med sådant förut? Jag menar, min lärare berättade att vi alltid egentligen hållit på med algebra, fast bokstäverna varit ett frågetecken eller en ruta förut. Jag vet heller inte vad det är bra för, hon ville inte ge mig ett svar så jag antar att det kommer upp på högstadiet. 3 apr, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj Roligt när man förstår. Fast jag förstår verkligen inte varför man ska blanda in alfabetet.. .__. Men du har väl jobbat med sådant förut? Jag menar, min lärare berättade att vi alltid egentligen hållit på med algebra, fast bokstäverna varit ett frågetecken eller en ruta förut. Jag vet heller inte vad det är bra för, hon ville inte ge mig ett svar så jag antar att det kommer upp på högstadiet. Men liksom, x y och a och b ? alfabetet och matematik är ju redan svårt, enskilt :< 3 apr, 2012 15:15 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj Roligt när man förstår. Fast jag förstår verkligen inte varför man ska blanda in alfabetet.. .__. Men du har väl jobbat med sådant förut? Jag menar, min lärare berättade att vi alltid egentligen hållit på med algebra, fast bokstäverna varit ett frågetecken eller en ruta förut. Jag vet heller inte vad det är bra för, hon ville inte ge mig ett svar så jag antar att det kommer upp på högstadiet. Matte är ju superkul
3 apr, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Har matte kvart över :'( Hatar! Vi håller på med alegbra, jag tycker det är rätt skoj Roligt när man förstår. Fast jag förstår verkligen inte varför man ska blanda in alfabetet.. .__. Men du har väl jobbat med sådant förut? Jag menar, min lärare berättade att vi alltid egentligen hållit på med algebra, fast bokstäverna varit ett frågetecken eller en ruta förut. Jag vet heller inte vad det är bra för, hon ville inte ge mig ett svar så jag antar att det kommer upp på högstadiet. Men liksom, x y och a och b ? alfabetet och matematik är ju redan svårt, enskilt :< 10 + x = 12 Vad är x:et då? Nu tog jag ett väldigt enkelt exempel, men det är exakt som vi jobbat med förut, bara att det stod så här då: 10 + [] = 12 Vad ska stå i rutan? Det är liksom samma sak! 3 apr, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen