Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
är inte särskilt förtjust i någon av dem, men messmör då.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 jan, 2013 14:27 |
|
melle-hjrta
Elev |
mjukost
När jag var liten så retade alla mig för att jag gillade messmör, de sa att jag var en mes som gillade MESsmör x) 21 jan, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte om något av det, men jag säger messmör av nostalgiskäl eftersom jag älskade det när jag var liten!
21 jan, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Mjukost, men egentligen är båda näst intill oätliga, om ni frågar mig...
21 jan, 2013 16:05
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-23 kl. 16:00
|
|
Dream
Elev |
21 jan, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
Messmör! Var typ det ända jag åt förut xD
21 jan, 2013 16:51 |
|
Ginny00
Elev |
USCH för båda
21 jan, 2013 17:03 |
|
LauraTree
Elev |
^^Samma
21 jan, 2013 17:08 |
|
MissFniss
Elev |
21 jan, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
^What she said.
Mjukost är godare, men jag tycker inte om någon av dem. 21 jan, 2013 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen