Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 353 354 355 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag förstår mig inte på rasism. Det är, vad jag vet när man förolämpar någon för deras utseende eller vart de kommer ifrån...
Men jag har lagt märke till, t.ex att när en mörk hyad person är stökig i ett klassrum och läraren eller elever säger åt den att gå ut, blir man helt plötsligt rasist. DET HAR INGET MED DIN HY ATT GÖRA OKEJ?

Jag hatar söndagar. För någon anledning är de alltid tråkiga och man måste gå upp tidigt nästa morgon.

16 nov, 2014 18:08

Borttagen

Avatar


Jag gillar energidrycken Monster ^^

16 nov, 2014 19:35

Borttagen

Avatar

+1


Jag tycker att man bör göra forumet "Snabba frågor om Harry Potter" likadant som Quidditchplanen. Dvs att man inte går upp i rank genom att skriva där...

25 nov, 2014 07:49

Borttagen

Avatar


Många pratar om hur bra "en cellsam historia" är även för vuxna för att lära sig kroppens funktioner men jag tycker att dom filmerna är jätteplottriga. Blir bara förvirrad och hänger inte med alls. Fattar inte hur vissa kan tycka att de är så jäkla pedagogiska. Sen kanske de kan vara underhållande på andra sätt men inte som läromedel, inte för mig!

25 nov, 2014 14:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag gillar energidrycken Monster ^^


Det är den enda jag gillar!

25 nov, 2014 15:08

Elma00
Elev

Avatar

+1


Jag säger till tiggare om jag inte har pengar istället för att bara gå förbi. Verkar vara den enda som gör det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

25 nov, 2014 20:51

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


jag.tycker.inte.om.5sos
dom är ganska overrated enligt mig ; - ;

speech!

25 nov, 2014 22:13

MizzNina
Elev

Avatar


Jag tycker att laserpekare är jättetaskigt att använda när man leker med katter...



"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

27 nov, 2014 17:52

Fairy Tale
Elev

Avatar


*revivear tråden*
Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

9 dec, 2014 21:42

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Fairy Tale:
*revivear tråden*
Så fort någon har Marina and the Diamonds som profilbild, så antar jag direkt att de är 15.
Haha wut? Hade förstått om du trott de var 17 men 15? Finns det nån speciell anledning eller är det bara någon känsla du får typ? =)

9 dec, 2014 22:43

1 2 3 ... 353 354 355 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.