@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Om 25 minuter slutar vi!
~ Bara två dagar kvar i skolan och sedan påsklov!! ♥ ♥ :'D Yey. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Min feber bara stiger.. GREAT.
Fick lust att göra något, men orkar inte... 3 apr, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
OHOHOHOH..
Jag skriver födelsedagsönskelista :3 3 apr, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: Spoiler: Tryck här för att visa! Du vet väll att det bara är så för dig? Det är algoritmer som har analyserat dina sökvägar och intressen och sen anpassat hela internet efter dig Till exempel så när jag söker på ''London'' på google får jag först upp engelska wikipedia, sen får jag upp hunger games premiären i london, harry potter world london och sen hotell i London. Allt är på engelska eftersom jag bara läser saker på engelska Ett annat exempel kan vara att för till exempel en vecka sen sökte jag runt på bläckfiskar och korallrev till en uppsats jag skulle skriva. Nu, vart jag än går på internet får jag reklam för just dykningar, tropiska länder och sandstränder. Algoritmer styr dom flesta valen som vi (tror) gör. Algoritmerna är både en negativ och en positiv sak, det beror på hur man ser på det. Dom tar ju bort det som verkar ointressera oss. Dom analyserar vad vi än gör (hur snabbt vi skriver, vad vi skriver, hur vi skriver, grammatik osv) och sen utifrån det bygger upp något som gör det lättare för oss. Men den dåliga saken är nog att vi inte alls har lika stor valmöjlighet som vi skulle haft utan algoritmer. Algoritmerna är som ett stort staket som håller det vi är ointresserade av (för mig justin beiber..), men också mig från just det ämnet. LunaLovegood1 attans då! Men tänk så här, efter tre sprutor är det över! Och det är värt det, visst? Krya på dig! :' 3 apr, 2012 13:59 |
|
Solkatten
Elev |
Hon jag ska till hoppar av typ sist så det tar kanske tre kvart eller något om man åker med skolbussen x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: Spoiler: Tryck här för att visa! Du vet väll att det bara är så för dig? Det är algoritmer som har analyserat dina sökvägar och intressen och sen anpassat hela internet efter dig Till exempel så när jag söker på ''London'' på google får jag först upp engelska wikipedia, sen får jag upp hunger games premiären i london, harry potter world london och sen hotell i London. Allt är på engelska eftersom jag bara läser saker på engelska Ett annat exempel kan vara att för till exempel en vecka sen sökte jag runt på bläckfiskar och korallrev till en uppsats jag skulle skriva. Nu, vart jag än går på internet får jag reklam för just dykningar, tropiska länder och sandstränder. Algoritmer styr dom flesta valen som vi (tror) gör. Algoritmerna är både en negativ och en positiv sak, det beror på hur man ser på det. Dom tar ju bort det som verkar ointressera oss. Dom analyserar vad vi än gör (hur snabbt vi skriver, vad vi skriver, hur vi skriver, grammatik osv) och sen utifrån det bygger upp något som gör det lättare för oss. Men den dåliga saken är nog att vi inte alls har lika stor valmöjlighet som vi skulle haft utan algoritmer. Algoritmerna är som ett stort staket som håller det vi är ointresserade av (för mig justin beiber..), men också mig från just det ämnet. LunaLovegood1 attans då! Men tänk så här, efter tre sprutor är det över! Och det är värt det, visst? Krya på dig! :' Ehehe.. jao 3 apr, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: Spoiler: Tryck här för att visa! Du vet väll att det bara är så för dig? Det är algoritmer som har analyserat dina sökvägar och intressen och sen anpassat hela internet efter dig Till exempel så när jag söker på ''London'' på google får jag först upp engelska wikipedia, sen får jag upp hunger games premiären i london, harry potter world london och sen hotell i London. Allt är på engelska eftersom jag bara läser saker på engelska Ett annat exempel kan vara att för till exempel en vecka sen sökte jag runt på bläckfiskar och korallrev till en uppsats jag skulle skriva. Nu, vart jag än går på internet får jag reklam för just dykningar, tropiska länder och sandstränder. Algoritmer styr dom flesta valen som vi (tror) gör. Algoritmerna är både en negativ och en positiv sak, det beror på hur man ser på det. Dom tar ju bort det som verkar ointressera oss. Dom analyserar vad vi än gör (hur snabbt vi skriver, vad vi skriver, hur vi skriver, grammatik osv) och sen utifrån det bygger upp något som gör det lättare för oss. Men den dåliga saken är nog att vi inte alls har lika stor valmöjlighet som vi skulle haft utan algoritmer. Algoritmerna är som ett stort staket som håller det vi är ointresserade av (för mig justin beiber..), men också mig från just det ämnet. LunaLovegood1 attans då! Men tänk så här, efter tre sprutor är det över! Och det är värt det, visst? Krya på dig! :' Ehehe.. jao Kände bara att jag behövde dela med mig av min kunskap. Never give up on something that you can't go a day without thinking about. When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place That will be all. ![]() 3 apr, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alla dessa Tintin-annonser på sidan när man är inne på facebook är lite deprimerande för oss som inte har filmen.. liksom: Spoiler: Tryck här för att visa! Du vet väll att det bara är så för dig? Det är algoritmer som har analyserat dina sökvägar och intressen och sen anpassat hela internet efter dig Till exempel så när jag söker på ''London'' på google får jag först upp engelska wikipedia, sen får jag upp hunger games premiären i london, harry potter world london och sen hotell i London. Allt är på engelska eftersom jag bara läser saker på engelska Ett annat exempel kan vara att för till exempel en vecka sen sökte jag runt på bläckfiskar och korallrev till en uppsats jag skulle skriva. Nu, vart jag än går på internet får jag reklam för just dykningar, tropiska länder och sandstränder. Algoritmer styr dom flesta valen som vi (tror) gör. Algoritmerna är både en negativ och en positiv sak, det beror på hur man ser på det. Dom tar ju bort det som verkar ointressera oss. Dom analyserar vad vi än gör (hur snabbt vi skriver, vad vi skriver, hur vi skriver, grammatik osv) och sen utifrån det bygger upp något som gör det lättare för oss. Men den dåliga saken är nog att vi inte alls har lika stor valmöjlighet som vi skulle haft utan algoritmer. Algoritmerna är som ett stort staket som håller det vi är ointresserade av (för mig justin beiber..), men också mig från just det ämnet. LunaLovegood1 attans då! Men tänk så här, efter tre sprutor är det över! Och det är värt det, visst? Krya på dig! :' Ehehe.. jao Kände bara att jag behövde dela med mig av min kunskap. Never give up on something that you can't go a day without thinking about. When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place That will be all. Du är en jättebra lärare jue, du lärde ju mig vad Gärdet var för något XD 3 apr, 2012 14:12 |
|
Solkatten
Elev |
Den 12 juni är sista dagen som jag kommer till denna skolan
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Inte för att vara allmänt nördig men..
MY LITTLE WAR HORSE! ♥ "MY ADVENTURES AREN'T BORING!!" 3 apr, 2012 14:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen