@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är sjuk :c
Inte kul. Det känns som om min hjärna har svällt sjuttiotvå och en halv storlek. 3 apr, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Wow, det där var så coolt. Det blev tyst. Min djupa text haha
3 apr, 2012 09:36 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wow, det där var så coolt. Det blev tyst. Min djupa text haha Om ditt hjärta som brast?
3 apr, 2012 09:38 |
|
Amandan
Elev |
3 apr, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Wow, det där var så coolt. Det blev tyst. Min djupa text haha Om ditt hjärta som brast? Ja xD alla blev en stor awkward silence B) 3 apr, 2012 09:41 |
|
LoonyMe
Elev |
3 apr, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Står på mammas jobb... Ska till min värsta fobi nu. TANDLÄKAREN kan seriöst inte gå dit och inte ha någon med mig. O.o
3 apr, 2012 09:42 |
|
Amandan
Elev |
3 apr, 2012 09:45 |
|
Solkatten
Elev |
Har matte kvart över :'( Hatar!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 apr, 2012 09:59 |
|
Ida S
Lärare |
Sitter här på min femtimmarsrast ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 3 apr, 2012 10:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen