@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Gillar inte tisdagar ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 22:01 |
|
leumas vän
Elev |
2 apr, 2012 22:03 |
|
Solkatten
Elev |
Ska hem till en kompis i morgon efter skolan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 22:04 |
|
Minidjuret
Elev |
2 apr, 2012 22:05 |
|
Knizzlare
Elev |
ASSÅ, SRSLY, JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA OCH JAG BLIR GALEN PÅ DETHÄRA SÅ JAG MÅSTE BA SKRIVA AV MIG TYP HÄR LITE OCH JA DET ÄR NÖDVÄNDIGT MED STORA BOKSTÄVER!
Jag behöver en mobil, och jag behöver en mobil som uppfyller dom här kraven: 1. INTE klumpig (den ska va lätt att bära runt på och lätt att få in i små fickor och sånt!) 2. QWERTY OCH touch (men tangenterna får inte va för små, inte som typ xperia mini pro eller va den heter) 3. Bra ljud 4. Bra kamera 5. Bra surf, måste ha wlan! Ja, det var nog det, OM NI VET NÅGON MOBIL SOM UPPFYLLER DESSA KRAV OCH INTE ÄR ALLTFÖR DYR, SÄG TILL MIG! Skit i priset förresten, det får jag fixa sen men ah. Inte för att jag tror jag kmr få något tips men ahahah, ja. Måste. Ändå. Skriva. Av. Mig. ![]()
2 apr, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag vill skriva en fanfic, men har ingen handling..
Hjälp mig.. någon? 2 apr, 2012 22:12 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill skriva en fanfic, men har ingen handling.. Hjälp mig.. någon? Skriv typ Dramione! Eller om Hufflepuffare! 83 Om du vill asså ^w^ ![]()
2 apr, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: Jag vill skriva en fanfic, men har ingen handling.. Hjälp mig.. någon? Skriv typ Dramione! Eller om Hufflepuffare! 83 Om du vill asså ^w^ Hufflepuffare skulle vara något, jag hatar att skriva Dramione.. Men historien bakom Hufflarna blir lite svårt.. eller.. nu vet jag! 2 apr, 2012 22:18 |
|
Minidjuret
Elev |
För att jag har tråkigt och nästan aldrig får ugglor så...
Är det nån som vill uggleposta med mig? 2 apr, 2012 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Ligger i sängen och surfar på mobilen ♥ Egentligen ska jag sova x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen