@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ 2 apr, 2012 21:49 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: O.O wierdHALVA MINA TECKNINGAR KOMMER INTE MED!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild??
2 apr, 2012 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det för någon ping grej som vissa håller på med? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: O.O wierdHALVA MINA TECKNINGAR KOMMER INTE MED!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild?? Jag menade de förra affischerna, de var ju grymt snygga.. Antar att affischerna till "POTS" kommer i början av 2013! 2 apr, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Känner mig allmänt seg...
2 apr, 2012 21:51 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild?? Jag menade de förra affischerna, de var ju grymt snygga.. Antar att affischerna till "POTS" kommer i början av 2013! aha, trodde de var överdrivet snabba med att göra affischer, och ja de förra var as snygga! Jag ska gå och tigga affischer imorrn
2 apr, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild?? Jag menade de förra affischerna, de var ju grymt snygga.. Antar att affischerna till "POTS" kommer i början av 2013! aha, trodde de var överdrivet snabba med att göra affischer, och ja de förra var as snygga! Jag ska gå och tigga affischer imorrn Åhå.. lycka till med det.. OH FUCK! JAG SKULLE JU HA FRÅGAT NÄR JAG VAR PÅ BIOGRAFEN IDAG... *smartunge här jao* 2 apr, 2012 21:53 |
|
Twix
Elev |
Någon som har lust att läsa igenom min saga på 4½ sidor och typ ge mig lite tips osv? x)
2 apr, 2012 21:54 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild?? Jag menade de förra affischerna, de var ju grymt snygga.. Antar att affischerna till "POTS" kommer i början av 2013! aha, trodde de var överdrivet snabba med att göra affischer, och ja de förra var as snygga! Jag ska gå och tigga affischer imorrn Åhå.. lycka till med det.. OH FUCK! JAG SKULLE JU HA FRÅGAT NÄR JAG VAR PÅ BIOGRAFEN IDAG... *smartunge här jao* Jag ska gå till en video butik, jag tiggade till mig en life-size shrek figur förut XD
2 apr, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: OMG.. OMG! DE HAR BÖRJAT SKRIVA PÅ MANUSET PÅ THE PRISONERS OF THE SUN, ANTAGLIGEN KOMMER JAMIE BELL ATT SPELA TINTIN I DENNA FILM MED OCH FILMEN KOMMER ANTAGLIGEN I SLUTET AV 2013 ELLER SENARE.. OMFG.. I CAN'T BELIEVE IT! (ping: Alice... och LeeGordan) ![]() Tagga, jag vill ha ett datum så jag kan räkna ner varenda dag Och affischen till filmen, DE ÄR SÅ FINAAAAAH! Men som sagt.. om inte Jamie spelar Tintin i filmen så kommer jag inte se den, men jag hoppas ♥ JAG HAR INTE SETT AFFISCHEN!! bild?? Jag menade de förra affischerna, de var ju grymt snygga.. Antar att affischerna till "POTS" kommer i början av 2013! aha, trodde de var överdrivet snabba med att göra affischer, och ja de förra var as snygga! Jag ska gå och tigga affischer imorrn Åhå.. lycka till med det.. OH FUCK! JAG SKULLE JU HA FRÅGAT NÄR JAG VAR PÅ BIOGRAFEN IDAG... *smartunge här jao* Jag ska gå till en video butik, jag tiggade till mig en life-size shrek figur förut XD Smart.. Åh.. LOOK AT US SWEDISH-PEOPLE: ![]() Känns lite oroväckande att nästan 700 000 såg Tintin-filmen.. JAG KRÄVER EN MIDNATTSPREMIÄR PÅ NÄSTA TINTIN-FILM, INGEN KOMMER VILJA GÅ MED MIG MEN WHO CARES! 2 apr, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen