Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
22 okt, 2011 20:59 |
|
linnvendela
Elev |
Min katt blev också avlivad. Fredagen den trettonde December♥ Jaha. 22 okt, 2011 21:01 |
|
Luna 1
Elev |
Fredagen den trettonde? HEMSKT!
Tumblr.
22 okt, 2011 21:02 |
|
Anapneo
Elev |
22 okt, 2011 21:05 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Luna 1: Fredagen den trettonde? HEMSKT! Jaa, och vi hade Luciatåg då och jag svimmade... Hm, tycker du att det är otur att han finns då?? Jaha. 22 okt, 2011 21:08 |
|
Anapneo
Elev |
Nej, men han hade otur för när han föddes var han tvungen att byta blod... ahahaha, han var riktigt sjuk, men jag fanns ju inte då så..
22 okt, 2011 21:14 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: Nej, men han hade otur för när han föddes var han tvungen att byta blod... ahahaha, han var riktigt sjuk, men jag fanns ju inte då så.. Byta blod?! Det låter... Komplicerat?O.o Jaha. 22 okt, 2011 21:16 |
|
Anapneo
Elev |
22 okt, 2011 21:19 |
|
Maharajah
Elev |
Hej kvällstråden, what has everybody been up to? What's the hot gossip? Tell me everything. What have you guys been listening to? What are the cool jams?
22 okt, 2011 21:42 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Maharajah: Hej kvällstråden, what has everybody been up to? What's the hot gossip? Tell me everything. What have you guys been listening to? What are the cool jams? Jag lyssnar på mitt eget godisprassel:3 Och umgås med alla underbara mugglisar! Jaha. 22 okt, 2011 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen