Harry Potter Roll [PRIVAT Ripadal & Zora]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter Roll [PRIVAT Ripadal & Zora]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Raven log
-bra tycker det med för du kommer få kämpa för att komma inanför denna klänigne sa hon på skoj ![]()
31 jan, 2016 21:51 |
|
Borttagen
|
sape tittade på henne ochs a.
- Hej, man behöver inte ta flickor på insidan för att få av en kläning. 31 jan, 2016 21:52 |
|
Zora
Elev |
31 jan, 2016 21:54 |
|
Borttagen
|
Snape log och sa.
- Det förstår jag väl. 31 jan, 2016 21:54 |
|
Zora
Elev |
Raven log
-bra sa hon ju -men som sagt ivll ge dig en bra kväll ju sa hon mjukt och log -men nu vill jag ha mat sa hon och man hörde hnnes mage kurra ![]()
31 jan, 2016 21:55 |
|
Borttagen
|
Snape nickade och sa
- Så var ska jag ta unga fröken? 31 jan, 2016 21:56 |
|
Zora
Elev |
RAven log
-där det finns god mat sa hon mjukt emot honom /ska dem ha firande med vnnerna typ äter mat och tårta ihop eller skipar dem det?) ![]()
31 jan, 2016 21:57 |
|
Borttagen
|
(Vet inte, vad tycke du?)
Snaåe såg på henne och s. -Var finns det god ma då unga dam? 31 jan, 2016 21:58 |
|
Zora
Elev |
(kanske äta en tårta med dem sen lämans sonai och dem esnaam så får de bråka med henne klänning lite senar XD)
RAven log -hmm jag vet inte, men jag äter det ja får sa oh ![]()
31 jan, 2016 22:00 |
|
Borttagen
|
Snape log och sa.
- Vad säger du om att gå och äta tårta med de andra och sedan går för oss själva. Eller vad ycker du? 31 jan, 2016 22:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry Potter Roll [PRIVAT Ripadal & Zora]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen