Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Får nog säga Michael Jackson. Han var ändå lite småcool
20 jan, 2013 22:12 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag borde säga Michael Jackson, för egentligen gillar jag hans musik mer. Fast egentligen störde jag mig lite på honom (och vill hellre säga Whitney Houston). Men jag kör väl ändå på "musik-spåret", för jag vet ju inte heller hur Whitney var som person.
Resultat i frågan "Michael Jackson eller Whitney Houston?": 17-3 till Michael Jackson! Obs! Ny fråga i första inlägget! 21 jan, 2013 09:15 |
|
Borttagen
|
Mjukost xD
Gillar inte messmör 21 jan, 2013 10:17 |
|
Borttagen
|
20: Michael Jackson
21: Mjukost 21 jan, 2013 10:28 |
|
Danzi
Elev |
21 jan, 2013 11:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 jan, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
Messmör är så himla äckligt xD
Mjukost helt klart. 21 jan, 2013 12:51 |
|
MizzNina
Elev |
Mjukost.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jan, 2013 14:09 |
|
Irah
Elev |
21 jan, 2013 14:17 |
|
struts.2
Elev |
Messmör, men det är inte gott. Fast mjukost är ännu äkligare...
hej hallå 21 jan, 2013 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen