@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som vet någon rolig låt att spela på gitarr ?
2 apr, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2012 19:37 |
|
Solkatten
Elev |
De som kom på Hungerspelen kan man lugnt kalla mördare även om de inte mördar folk själva, men de ser ju till att folk dör. Hur jäkla idiotiskt är inte det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. 2 apr, 2012 19:41 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. mugglisträffar........ behöver jag säga mer?
2 apr, 2012 19:41 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: tja, eftersom jag knappt varit där mer än väntat på en båt i hamnen och aldrig åkt dit ''på riktigt'' så ser jag det på ett HELT annat sätt. jag vill också kunna gå på alla mugglisträffar. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. 2 apr, 2012 19:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. mugglisträffar........ behöver jag säga mer? Dessutom kommer kändisar dit, ni har Globen, en massa affärer osv. Inte som här ute på landet precis ._. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. mugglisträffar........ behöver jag säga mer? Det finns väl mugglisträffar överallt.... Nej men alltså, det är en fin stad men den är inte bättre bara för att det är huvudstaden. Och jag har bara sett 2 kändisar här. Jag önskar jag bodde på landet... 2 apr, 2012 19:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 2 kl. 19:46
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Önskar ibland att jag bodde nära Stockholm ;_; Jag önskar ALLTID att jag bodde nära stockholm. Ska vi gråta tillsammans ? Men chilla, det är inte så märkvärdigt här. mugglisträffar........ behöver jag säga mer? Det finns väl mugglisträffar överallt.... Inte här. Om jag ska till någon (har inte varit där) får jag väl åka i en timme eller mer. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 19:44 |
|
J-star Black
Elev |
2 apr, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

:



Mugglarportalen