@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood1: jag var riktigt nervöst för jag är rädd för sprutor, men det gick bra. det går nog bra för dig med. Skrivet av scarhead: jag tog sprutan idag... biverkningar jag fick: trötthet (fast det kanske var vanlig trötthet), magont och ont i armen. fast nu är det okej faktiskt! men det gjorde riktigt ont när hon sprutade in medlet, kändes som att hon hade i en nål i armen. :c Ska ta spruta imorgon min bästis har riktigt fobi för nålar, hon är jätterädd för sprutor. förra gången vi tog en spruta, stelkrampsspruta, spydde hon. den här gången svimmade hon av. 2 apr, 2012 18:34 |
|
IamAK
Elev |
gå gärna in på min tråd i "datorer" och ge mig tips.
2 apr, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Drogar JacksGap's videor på youtube XD
2 apr, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet varför jag brukar känna mig yr när jag vaknar på morgonen och ställer mig upp? Brukar alltid vara det då, fast så går det över rätt snabbt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 18:43 |
|
PerfectFreak
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vet varför jag brukar känna mig yr när jag vaknar på morgonen och ställer mig upp? Brukar alltid vara det då, fast så går det över rätt snabbt. lågt blodsocker eller vad det nu heter..?
2 apr, 2012 18:56 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: jag tog sprutan idag... biverkningar jag fick: trötthet (fast det kanske var vanlig trötthet), magont och ont i armen. fast nu är det okej faktiskt! men det gjorde riktigt ont när hon sprutade in medlet, kändes som att hon hade i en nål i armen. :c Om man jämför med sprutan med sändare som hungerspelsdeltagarna får, så känns det som ingenting
2 apr, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon som vet varför jag brukar känna mig yr när jag vaknar på morgonen och ställer mig upp? Brukar alltid vara det då, fast så går det över rätt snabbt. Blodet rusar ner från huvudet väldigt snabbt, så enkelt är det 2 apr, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon som vet varför jag brukar känna mig yr när jag vaknar på morgonen och ställer mig upp? Brukar alltid vara det då, fast så går det över rätt snabbt. Jag brukar också bli så, som om jag ska svimma eller något. Jag brukar få fläckar framför ögonen också. men det brukar oftast abra vara när jag reser mig upp för fort 2 apr, 2012 19:04 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: AHAHA åh, så kan jag ju alltid tänka Skrivet av scarhead: jag tog sprutan idag... biverkningar jag fick: trötthet (fast det kanske var vanlig trötthet), magont och ont i armen. fast nu är det okej faktiskt! men det gjorde riktigt ont när hon sprutade in medlet, kändes som att hon hade i en nål i armen. :c Om man jämför med sprutan med sändare som hungerspelsdeltagarna får, så känns det som ingenting jag trodde jag skulle vara som Prim när hon var på väg till inskrivningen... 2 apr, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Men åh. Måste göra både lite spanska, matte och bild till imorgon. :c
2 apr, 2012 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen