@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅMG, nu är jag stolt över mig själv.. Tell us! 2 apr, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
Jag skrev på min fanfic även fast jag itne orkade. GUD VAD MÄRKVÄRDIGT ^^ Näe, men jag är stolt över att jag fick klart det så fort.. C: 2 apr, 2012 17:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 apr, 2012 17:45 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skrev på min fanfic även fast jag itne orkade. GUD VAD MÄRKVÄRDIGT ^^ Näe, men jag är stolt över att jag fick klart det så fort.. C: Bra gjort Jag är säker på att det är awesome 2 apr, 2012 17:50 |
|
Solkatten
Elev |
Den 9 april brukar det alltid vara skit fint väder och varmt ... , vi får väl se hur det blir i år
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 18:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Den 9 april brukar det alltid vara skit fint väder och varmt ... , vi får väl se hur det blir i år Även jag håller tummarna 2 apr, 2012 18:09 |
|
Solkatten
Elev |
När man är en Staff ... , jag undrar hur det då går till att flytta/radera trådarna x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 18:17 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
2 apr, 2012 18:29 |
|
scarhead
Lärare |
jag tog sprutan idag...
biverkningar jag fick: trötthet (fast det kanske var vanlig trötthet), magont och ont i armen. fast nu är det okej faktiskt! men det gjorde riktigt ont när hon sprutade in medlet, kändes som att hon hade i en nål i armen. :c 2 apr, 2012 18:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av scarhead: jag tog sprutan idag... biverkningar jag fick: trötthet (fast det kanske var vanlig trötthet), magont och ont i armen. fast nu är det okej faktiskt! men det gjorde riktigt ont när hon sprutade in medlet, kändes som att hon hade i en nål i armen. :c Ska ta spruta imorgon
2 apr, 2012 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen