@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den?? 13.00 VAAAA? VI TAR 08.30!! Men jag tar inte i skolan. Jag har påsklov och tar borrelia sprutan. Jaha.. Men det är fortfarande en spruta
2 apr, 2012 17:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den?? 13.00 VAAAA? VI TAR 08.30!! Men jag tar inte i skolan. Jag har påsklov och tar borrelia sprutan. Jaha.. Men det är fortfarande en spruta Ja Fast jag får ju vila efteråt 2 apr, 2012 17:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon.
2 apr, 2012 17:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. 2 apr, 2012 17:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. Ja, men grejen är den att jag är vänsterhänt men spelar handboll med höger.. Problem!!
2 apr, 2012 17:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. Ja, men grejen är den att jag är vänsterhänt men spelar handboll med höger.. Problem!! Jaja, men vad är viktigast för dig, att kunna skriva i skolan eller vara med på handbollen. Fats jag tycker faktiskt att du ska hoppa handbollen för det är inte bra att träna efter att man tagit en spruta av något slag. 2 apr, 2012 17:30 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. Ja, men grejen är den att jag är vänsterhänt men spelar handboll med höger.. Problem!! Jaja, men vad är viktigast för dig, att kunna skriva i skolan eller vara med på handbollen. Fats jag tycker faktiskt att du ska hoppa handbollen för det är inte bra att träna efter att man tagit en spruta av något slag. Nej, det tycker inte jag heller.. Haha, en i min klass tycker jag ska ta i vänster, för då får jag sitta och läsa HP enligt henne
2 apr, 2012 17:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. Ja, men grejen är den att jag är vänsterhänt men spelar handboll med höger.. Problem!! Jaja, men vad är viktigast för dig, att kunna skriva i skolan eller vara med på handbollen. Fats jag tycker faktiskt att du ska hoppa handbollen för det är inte bra att träna efter att man tagit en spruta av något slag. Nej, det tycker inte jag heller.. Haha, en i min klass tycker jag ska ta i vänster, för då får jag sitta och läsa HP enligt henne Haha, schyst kompis ;P 2 apr, 2012 17:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: ^^ Ja, tur för dig, jag har handbollsträning på eftermiddagen och kommer antagligen ta sprutan i armen jag kör med, annars kan jag inte skriva. Trösta mig någon. Stackare dig Men jag tror att du får välja vilken arm du ska ta sprutan i. Det fick i alla fall jag. Ja, men grejen är den att jag är vänsterhänt men spelar handboll med höger.. Problem!! Jaja, men vad är viktigast för dig, att kunna skriva i skolan eller vara med på handbollen. Fats jag tycker faktiskt att du ska hoppa handbollen för det är inte bra att träna efter att man tagit en spruta av något slag. Nej, det tycker inte jag heller.. Haha, en i min klass tycker jag ska ta i vänster, för då får jag sitta och läsa HP enligt henne Haha, schyst kompis ;P Aa XD
2 apr, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
ÅMG, nu är jag stolt över mig själv..
2 apr, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen