@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nej jag ska ta spruta imorgon!!!!
2 apr, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktigt.. jag borde göra massa saker men jag orkar itne -.- Och då får jag massa skuldkänslor ... :C
2 apr, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
![]() ![]() ![]() Wooohooo jag har en ny tumblr! :'D Det var dags. Plus, min andra (fuckwords) är helt oseriös o.o Bryr mig inte ens längre om vad jag postar. Men den nya?! JAG ÄR PEPPAD! http://sadlittlerocks.tumblr.com/ http://sadlittlerocks.tumblr.com/ http://sadlittlerocks.tumblr.com/ http://sadlittlerocks.tumblr.com/ just sayin.. 2 apr, 2012 17:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!!
2 apr, 2012 17:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t 2 apr, 2012 17:12 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den??
2 apr, 2012 17:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den?? 13.00 2 apr, 2012 17:15 |
|
PerfectFreak
Elev |
2 apr, 2012 17:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den?? 13.00 VAAAA? VI TAR 08.30!!
2 apr, 2012 17:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Nymfadora Tonks: Nej jag ska ta spruta imorgon!!!! Jag med :C Har halvt fobi för dem, Save me someone!! I am sorry, I can´t Åhh nej.. Vi stöttar varandra.. Vilken tid ska du ta den?? 13.00 VAAAA? VI TAR 08.30!! Men jag tar inte i skolan. Jag har påsklov och tar borrelia sprutan. 2 apr, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen