Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
lyssnar på nyan cat-remixar på spotify
http://open.spotify.com/track/5CXfVcqBAtCAHhnGmoxBZ9 ^ på länken blir tidslinjen en Nyan Cat 22 okt, 2011 19:47 |
|
linnvendela
Elev |
Jag har en vän som heter Göran. Om ni vill veta mer - fråga MelodyJoseph.
Jaha. 22 okt, 2011 20:22 |
|
Luna 1
Elev |
22 okt, 2011 20:23 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jag har en vän som heter Göran. Om ni vill veta mer - fråga MelodyJoseph. Har du träffat honom?
![]()
22 okt, 2011 20:25 |
|
linnvendela
Elev |
^Nae, men den 29 oktober ska vi ha ett... Vi kan kalla det "Privat samtal"...
Jaha. 22 okt, 2011 20:33 |
|
Anapneo
Elev |
Jag kommer inte vara så aktiv här ikväll, min kära vän Ascendio som är ny här på mugglis är hos mig ikväll!
22 okt, 2011 20:33 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: Jag kommer inte vara så aktiv här ikväll, min kära vän Ascendio som är ny här på mugglis är hos mig ikväll! Hälsa välkommen och lycka till från mig! Jaha. 22 okt, 2011 20:34 |
|
Anapneo
Elev |
linnvendela hon hälsar tillbaka!!!
Och förresten Skrivet av linnvendela: ^Nae, men den 29 oktober ska vi ha ett... Vi kan kalla det "Privat samtal"... made me LOL!!!!!
22 okt, 2011 20:42 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: linnvendela hon hälsar tillbaka!!! Och förresten Skrivet av linnvendela: ^Nae, men den 29 oktober ska vi ha ett... Vi kan kalla det "Privat samtal"... made me LOL!!!!! Haha, grattis! Jaha. 22 okt, 2011 20:47 |
|
Fluffi
Elev |
Luna 1 Naaw Nisse katt!!!
Aww Nisse , heter din katt det? , Min kompis grannes katt heter också Nisse och han är riktigt söt Minidjuret heter "Kompisen" här på Mugglis PERCYYYYYY 22 okt, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen