UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Malfoy
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Clara Malfoy: Jag tittar inte på Paradise Hotel. Jag hatar The vampire daries (kan inte ens stava det). Jag älskar att läsa och drogar böcker (kanske inte så ovanligt här men i min klass och bland mina kompisar...). Jag hejade på karriäristerna i thg. Och ville att Clove och Cato skulle vinna istället. Kommer inte på mer nu Clato ♥ Älskade dem, de skulle vinna. Omr dendär videon asså... (hehe grät absolut inte flrsta gången jag såg den hehe)
20 okt, 2014 07:45 |
|
Fellrendión
Elev |
20 okt, 2014 09:00 |
|
Frivolt
Elev |
Jag äger ingen parfym, och har inte gjort det på typ 15 år! Och i hela mitt liv har jag endast haft en enda parfym som jag typ aldrig använde!
x) 20 okt, 2014 10:54 |
|
Borttagen
|
Det enda sminket jag någonsin använt är kajal och mascara. Hade också en period i sjuan när jag försökte mig på ögonskugga men det varade inte länge. Jag gillar inte att sminka mig och jag avskyr att ha grejs i håret. Jag har schampo och balsam. That's it. Är heller inget fan av att smörja in kroppen i krämer så den enda bodylotion jag äger används typ bara när hälar och armbågar blir så torra att de gör ont. Hatar solkräm också så på sommaren är det mest pest eller kolera - gå ut och riskera att bli en prickig korv eller röd som en kräfta efter tio minuter, eller tillbringa tio minuter med att smörja in sig med äckelkrämen så man går runt och är allmänt äckligt klibbig istället men slipper fulbrännan.
Har heller inte använt parfym på ca 5 år. Och mina läppar blir torra av i princip allt. Hade inte kunnat använda läppglans om jag velat. De torkar t o m av lypsyl. Och jag fattar definitivt inte de där YouTube-videorna med sminktutorial där tjejen i videon tillbringar 20 minuter med att sminka sig så hon ser naturlig ut. Varför ska man sminka sig i 20 minuter om målet är att se ut som om man inte sminkat sig alls? >.> Sorry girls, but sometimes I really don't get you. 20 okt, 2014 19:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Secchan
Saken är väl den att de ska se perfekt naturliga ut. Utan finnar och andra skavanker. Något vad skönhetspersonerna i Hunger Games triologin skulle kalla grundskönhet. Så vacker som möjligt utan att det ser ut som du gjort något. Sminkar mig förövrigt inte alls, om det typ inte är fest eller liknande. Då kan jag slå till med maskara, som jag inte orkar tvätta av och får stanna på tills den försvinner xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 okt, 2014 22:16 |
|
Borttagen
|
Vildvittra: Men skavankerna ska ju vara där. Skavanker är en del av att leva - man samlar på sig några sådana under livet. Varför kan inte tjejer förstå det?
Enda anledningen till att jag använder kajal och mascara är för att jag gillar mina ögon och de typ försvinner om jag inte framhäver dem 20 okt, 2014 22:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vildvittra: Men skavankerna ska ju vara där. Skavanker är en del av att leva - man samlar på sig några sådana under livet. Varför kan inte tjejer förstå det? Enda anledningen till att jag använder kajal och mascara är för att jag gillar mina ögon och de typ försvinner om jag inte framhäver dem Jo, det är sant. Vet inte varför för jag orkar inte bry mig xD Haha, förstår ;P Har typ rödblonda ögonfransar och ögonbryn så de syns inte heller om jag inte gör något åt det, men då syns de med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 okt, 2014 22:26 |
|
Klaestron
Elev |
21 okt, 2014 04:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
tycker inte orange is the new black verkar sådär jättebra som alla säger
speech! 21 okt, 2014 22:53 |
|
Denfantastiskafiisken
Elev |
Inte för att vara sån, men jag tycker faktiskt lite synd om rasister, homofober, nazister och sexister och sån't pack.
Självklart blir jag äcklad av deras vidriga åsikter, men jag menar det kan endå inte vara så lätt att leva med så få hjärnceller. "Vi är människor med huvuden av glas; Vi är gjorda för kärlek, inte hat" -Cirkus miramar 21 okt, 2014 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen