@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Satt precis och täkte på det ^^ Sen har vi uppdaterat bredbandet så nu går det awesomesnabbt Någon som vill uggleposta eller skypa med mig btw ? :]] 2 apr, 2012 16:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Satt precis och täkte på det ^^ Sen har vi uppdaterat bredbandet så nu går det awesomesnabbt Någon som vill uggleposta eller skypa med mig btw ? :]] JAG VILL UGGLA!! om du vill??
2 apr, 2012 16:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Jag är en idiot!!! Jag med. Ska vi skapa en klubb ? Okej 2 apr, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Någon som vill uggleposta eller skypa med mig btw ? :]] JAG VILL UGGLA!! om du vill?? JAAAAAAAAAAa ! Skicka till mig nuuuuuuuuu ! 2 apr, 2012 16:37 |
|
joel9324
Elev |
2 apr, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Jag har skuldkänslor... :[
2 apr, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Tre dagar kvar i skolan ♥ I morgon är det en helt vanlig skoldag, det är det på onsdag också men på onsdagar simmar jag så jag är bara med första & sista passet (svenska & engelska ♥), på torsdag kanske vi skulle göra någonting med klassen eller något och på fredag är det långfredag och då börjar påsklovet! ♥ Lovely week!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Någon som vill spela DrawSomething med mig?
2 apr, 2012 16:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 apr, 2012 16:51 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer nog få ta med mig näsdukar eller något till Hungerspelen på BIO. Bara ifall att.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 apr, 2012 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen